Monday, May 14, 2007

Repet eller pistolen

Precis när jag skickat förra inlägg så damp det ner ett mail. Det är tjejen som uppenbarligen tycker det på sin plats att trycka ner mig i skorna. Hur gör hon detta tänker ni med små tindrande ögon.

Jo hon skickar mig en vuxentest länk där hon framhäver att hon minsann har 13 vuxenpoäng och att hon borde vara 23,9 år ennligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse. Glad i hågen så loggar jag in på sidan. Jag är mycket mer ungdomlig än tjejen är, så givetvis så borde jag få lägre poäng.

Detta var domen jag fick.

Fy fan nu var finns pistolen? Jag vet inte vad som är värst, att jag uppenbarligen är lika gammal och tråkig som min ålder eller det faktum att tjejen uppenbarligen är i maskopi med mange och försöker får mig ur balans så pass att jag skall förlora matchen.

Döden.

/D

Din vuxenpoäng är: 17

Din ålder borde vara 31.1 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse
För att se ditt poäng senare, spara den här länken
Se där ja! du är ungefär lika gammal som du framgår av testet. Så fortsätt leva ditt liv precis som det är och allt vad det innebär. Glöm inte bort att allt eftersom du blir äldre så måste du samla på dig mer vuxenpoäng.

4 comments:

Anonymous said...

Aha, jag har just gjortd detta test. Jag fick resultatet 24.6 år. Tufft för mig, som gärna vill verka något äldre.

Hur 17 kunde du bli 31.1? Nu blir jag riktigt orolig... Eller är det bra!?

Anonymous said...

Jag blev 26,7....ungefär om jag känner mig...eller? Aja, kanske behöver växa till mig lite...??

Anonymous said...

jag blev på tok för ung! men det är kanske okej så länge man är student? skittest.

Dante said...

bling jag fattar noll. Jag är grymt ungdomligt tycker jag. Verkar dock som jag måste omvärdera den synen en bit. SKumt som fan!

Therrorese - 26,7 tycker jag låter klockrent. Du låter som en snygg 26 åring liksom, kan det bli bättre! ;-)

Annarki -Tack! äntligen någon som ser att testet är skit! Du är härmed flavour of the day!

Testet var skit, jag är ung och cool EOD!
;-)

/D