Thursday, May 10, 2007

Kultur

Jag kan ibland av min omgivning uppfattas som väl kantig och föga kulturell, allt för jag dricker sprit har en förkärlek till droger, musik och älskar fotboll. Jag kan ibland tycka att kritiken känns orättvist. Jag har ägt ett cinimateket kort, jag har sätt ett gäng Tarkovsky filmer och jag har legat med tjejer som är nästan lika håriga som jag själv.

Visst jag kanske inte är uberkulturell men jag är fucking way långt ifrån Stefan och Krister humor men uppfattas endå som kantig.

Dock dagar som denna så känner jag, okej om detta är kultur så är jag nog inte kulturell

Nästa kulturskribent som skriver att det är skandal att skattebetalarnas pengar går till att bevaka fotbollsmatcher kan räkna med att pen battla mig. Baah!

/D

"Hennes kropp är hennes verktyg. Urinstrålen hennes pensel och världens golv, broar, perronger hennes pannå."

No comments: