Tuesday, May 22, 2007

Exklusiv Intervju!

Dantes färd mot vuxenvärlden kan idag presentera en unik intervju med Dante himself. Håll i er detta är Pulitzer klass

Så Dante du hävdar att du tränar och står i, jag tycker du fiskar efter beröm till höger och vänster genom att lägga in bilder på dina träningspass, har du verkligen hjärta och vilja att genomföra detta

Jo men alltså att jag lägger in bilder det är mest för att jag själv skall se min utveckling och följa upp att jag faktiskt tränar, fiskar beröm? Nää det skulle aldrig en försynt och blygsam person som jag göra heller. Vad är det för konstiga frågor du ställer.

Klart springa på gym och spana på flickbröst är väl inte så svårt, är inte syftet egentligen att man skall bli vältränad, hur förklarar du då din knubbsälsmage, din tjockis

Alltså skall du hålla på så här och ställa sådana där frågor får det faktiskt vara, det tar tid att komma i form det måste du väl förstå. Jag börjar successivt med att träna regelbundet samtidigt som jag sakta men säkert fasar in rätt tänk med mat. Jag räknar med att vara i form kring Q1 08 det känns bra.

Jasså så du vill vara i form tills du fyller 35 år alltså. Lägg ner du är så gubbig vem fan bryr sig hur du ser ut då. Det enda som är äckligare än lönnfeta gubbar är övertränade solariegubbar som tror dom är the shit. Dante dö du är så patetisk

Kan vi inte hålla intervjun på en lite högre nivå? Jag tränar för min egna skull för att må bra själv. Ålder har inget med detta att göra. Dessutom känner jag mig inte som 33 år, jag känner mig ung.

Sluta gör dig till du vill knulla mer thats it.

Alltså om det faktum att jag kommit i form skulle få som en konsekvens att jag får gegga mer så skulle jag acceptera detta. Dock är huvudsyftet att må bra och bygga en plattform som gör att jag kan leva ett långt liv typ bli farfar och vara där när Dante jr får barn.

Tillbaka till varför du fortsatt är en knubbis, sluta jiddra om att du är långsiktig och skynda långsamt, säg som det är du försov dig i morse och tränade inte samt åt en hamburgare på roster till lunch. Nå vad har du att säga om det?

Jo jag försov mig imorse, tyvärr hann det faktum ifatt mig att jag på måndagar har en extrem lång dag men jag tränade ikväll istället så helt fel är jag inte. Och ja jag åt en hamburgare till lunch men jag åt en couscous sallad till och drack vatten. En temporär svacka som jag skäms för. Du nu har jag inte tid att svara på dina töntiga frågor

Du Dante grabben skall vara glad för den uppmärksamhet du får, lardass. Tack för intervjun nu tror jag precis alla som läser denna patetisk blogg har somnat.

/D

1 comment:

Anonymous said...

Jag somnade inte. Jag skrattar så jag gråter =)