Wednesday, May 02, 2007

life´s a bitch

Maskerad eller ej idag skall jag träna.

Gymväskan är packad och idag skall Sats få sig ett besök. Det har gått en vecka sedan sist och jag minns med bävan hur dom för en månad sedan ringde mig och frågade varför jag inte tränade, dagen efter så ringde dom igen och frågade. Jag fick skuldkänslor och började träna och körde varje dag i två veckor.

Visst jag skriver med bävan att få skäll från gymmet ej var kul men samtidigt är det vad jag behöver någon som ryter till och tar mig i örat och drar mig till gymmet. Det är så brunt. Jag vet ju att när jag väl är där så gillar jag det som fan och mår så mycket bättre, varför skall jag då behöva ha någon som säger till mig? Lite störigt att jag som typ är bäst inte har självdisciplin att knata till gymmet.

Men idag känner jag på mig att jag kommer träna, kroppen vill det. Tyvärr så är det ju CL igen på tv. Och jag har ju ingen tv här i stockholm så det blir till att knalla ner till en pub och se på matchen. Väl där så vet jag med mig att jag inte kommer beställa in vatten och sallad. Nä det kommer bli Stöl och hamburgare. With my luck så lär matchen gå till förlängning as well så jag tvingas sitta kvar en halvtimma extra det är typ 2 öl och 2öl tar väl ett halvt sekel att gymma bort.

Life’s a joke.

/D

No comments: