Friday, May 04, 2007

Helg snart

Imorse så kände kroppen att det var onsdag så kom jag till gymmet, yes jag tränande i morse igen, och min kropp är smartare än huvudet, kroppen insåg att det var fredag varpå kroppen propsade på biceps och tricepsträning. Gamla instinkterna sitter i, barhängsträning ie armar sker på fredagar.

Grymt skönt pass.

För övrigt så tycker jag att jag nu har varit duktig i 3 dagar och tränat 4 pass är det inte dags att se resultat då? Jag menar är du snäll mot din partner så ser du resultatet allt som oftast rätt snabbt, jag i 9 fall av 10 så får du ligga samma dag till och med. Varför är det inte samma sak med träning?

Idag kl kl 1520 skall jag sätta mig på ett överpackat tåg och bege mig hem till malmö igen. Jag tror att jag idag kommer få en falling down episod och börja slå mina medpassagerare. Om ni hör att ett tåg har kapats och att en galen indian står och skriker så är det jag. Kom och prata och lugna ner mig då.

/D

No comments: