Wednesday, May 23, 2007

Hurra hurra idag är det en ny dag

God morgon.

Nästa gång ni tänker att fan jag har för mycket att göra så jag hinner inte träna. Tänk om. Vår kära statsminister var idag på gymmet och tränade så här på morgonen och den snubben har väl ett och annat och stå i. No doubt så ville MrReinfeldt ta rygg på allas våran hjälte Dante.

Det som var en smula obehagligt var att hans två livvakter satt och stirrade på er husgud Dante under hela hans crosstrainer session. No doubt så tänkte dom syndiga tankar om mina smäckra flickvader och min eminenta pojkrumpa och magiska gubbfettomage. Jag kunde inte komma ifrån tanken kring om dom hade handklovar med sig.

I övrigt så måste jag härmed informera er om att vI har strukturerat om vår träning. No doubt så noterar ni detta som kanske den viktigaste händelsen idag och ni sitter nu på nålar och väntar på vilket upplägg vi skall ha. Eftersom vi har upptäckt att köra muskler på morgonen är lite segt eftersom kroppen trots allt är rätt tom på energi. Så kommer vi nu istället inledda morgonen med 30 minuters fettförbränning och sen köra 15 minuter gym. Men vad händer då med era muskler säger ni vackra tjejer samtidigt som ni med en besviken min slutar gnugga er bak mot kontorsstolen, jo vi kommer träna muskler efter jobbet. Två pass om dagen is the new deal.

Fy fan vad bra alltså så kul!

Jag vill bara äta pizza och dricka sprit och sova blää

/D

3 comments:

Anonymous said...

Hörru Dante....det var två pass om dagen som gav mig en spricka i höften....Slit inte ut dig för guds skull!

Anonymous said...

Shit charlet asså. Nu fårstår du hur jag har det. Terrorenheten på Säpo ska ju flytta in på mitt kontor. De håller just nu på att klä väggar i pansarplåt. De lär ju stirra ut en alldeles. Kanske läser de min blogg just nu. Fuck!

Oj vad du tränar förresten =) Jag har anmält mig till midnattsloppet. Mitt mål är att ta mig från Zinken till Skanstull. Typ 2 km, eller är det 3. Det får räcka.

Dante said...

Therrose - Jag har tänkt om inga två pass om dagen. Som du säger dumt att slita ut kroppen. Slowly does it som man säger!

Bling - Alltså dom där livakterna brukar ju vara lite små deffade, Något att klämma på för dig!

Midnattsloppet, det är ju efter kl 12 dvs då kan du dricka sprit, då kommer du flyga fram!

/D