Saturday, May 05, 2007

Lördag

Jag köpte för någon vecka sen att par grymt snygga SBU jeans. Bra så.

Problemet är att dom är lågt skurna i midjan. Hade jag varit en tjej med en grymt snygg bak så hade det väl varit okej med ett par lågt skurna jeans, flasha lite hud och lite troskant då och då. Men jag är ingen grymt snygg tjej med en helt okej bak. Jag är en trött farbror på 33 år med hårig röv.

Jag tycker synd om mina medmänniskor.

I Malmö är det strålande sol, dagen är som gjord för att sitta ute i solen dricka STÖL dra lite roliga anekdoter och titta på vackra tjejer. Så det gör så klar inte jag, jag går och ställer mig i tvättstugan i 4 timmar.

Ja fy fan

Dagens träningspass gick bra. Det tar jag med mig när jag dör tvättstugedöden.



/D

2 comments:

Anonymous said...

Dante,
Gubbrumpa is in the eye of the beholder.

Dante said...

Tant anna - Jag har fått för mig att jag har ett okej ass rent storleks och fasthetsmässigt, dock är det där jävla håret som drar ner betyget till en stark 8 till en tvåa.

Bittert.

/D