Tuesday, May 15, 2007

En harmonisk dag

Så var jag tillbaka i stockholm igen. Igår var det squash jag vann och jag vann med flaggan i topp. Utöver detta så gick jag upp snortidigt i morse och spelade innebandy i en timme. Jag känner mig stark.

Nu kan ni tror att jag är harmonisk och en trevlig kille på grund av detta. Fel fel fel.

Följande saker irriterar mig något oerhört. Alltså irritera så kraftigt att jag överväger att acceptera ett liv i fängelse med suspekta typer som älskar min bak.

Utryck som:

- "Lägre än glocalnet" Säg det en gång till och jag dödar dig

- "Kristiflygare" Det finns en viss sorts typer som säger kristiflygare, det är samma typer som garvar åt stefan och krister. Dessa människor bör deporteras.

- Personer som ringer mig 5-6 gånger per dag och frågar ”hur är läget” – Ni är programmerade robotar och ni ger säljyrket ett dåligt namn. Sluta vara så där kvasitrevliga, du ringde mig för 3 minuter sedan ställ inte om samma fråga igen. Jag kommer sparka dig.

Ikväll skall jag träna igen. Jag känner mig lite oroad över mig själv jag håller igång träningen bra faktiskt. Allt torde vara happy days men jag ser zero och noll resultat. Bittert.

Nu skall jag äta någon äckligt jävla kuksallad.

/D

No comments: