Friday, May 04, 2007

Hata Sj

Jag kanske inte förtjänar att sitta på stolen bredvid gud och bli matad med pizza samtidigt som världens vackraste kvinnor kliar mig på ryggen och masserar mina fötter, nja det kanske jag inte gör om man skall vara petig. Men jag förtjänar inte det helvete jag lever i nu.

På ett sj tåg så finns det typ 80 platser i en kupe utav dessa platser så är det 8 stackars satar som tvingas sitta 4 och 4, övriga lyxlirare sitter två och två. Vad tror ni jag får sitta?
Får jag sitta ensam på en två plats? - Nej
Får jag sitta bredvid världens vackraste tjej – Nej
Får jag sitta bredvid en tjej – Nej
Får jag sitta bredvid en dressman look a like medelålders snubbe – Nej
Får jag sitta vid en fyrplats omgiven av människor som jag vill mörda – Ja

Alltså what the fuck is up med det här nu da? Sj för helvete jag är er bästa kund! Behandla mig respekt boka inte in mig på denna skitplats hela tiden. Måste hela världen liksom jäklas med mig så här?

På väg till bistron för att köpa vatten så passerade jag det andra 4 bordet. För att riktigt spotta mig i ansiktet så sitter det 4 helt liggbara tjejer som ler åt mig när jag går förbi. Återigen ödet spottar på mig. Nää där kan han inte få sitta, sätt honom bland idioterna.

Misär.

/D

4 comments:

Dennis Alexis Hellström said...

Haha jag brukar alltid hamna med trevligt folk som jag snackar med hela resan. :P

http://www.bimboboy.com/blogg

Dante said...

Bimbo boy - Jag skulle kunna säga något possivt som bra där är man trevlig så skapar man sin egna harmoniska resa med SJ.

Men jag vill också lyfta fram lite buddism där man typ snackar rekarnation dvs att om man har det bra nu så blir det bajs när man föds nästa gång.

Ser man det så, så kommer jag i mitt nästa liv bli sjukt soft. Och du kommer hamna på fyrplatsen med chipsmongon som du bara vill döda.

Jepp så kommer det bli! ;-)

/D

Anonymous said...

Ahhahaha!! Skitkul, det där händer alltid mig oxå när jag åker tåg. Alltid bråkiga kids omkring mig, eller teenagers som skriker i mobilen. Värst är när man hamnar i familjevagnen. Terror!!

Dante said...

terrorese - Om jag hade hamnat i familjevagnen så hade jag tänd eld på mig själv.

Värsta tågresan jag hade var när jag var tvungen att åka i djurkupen, där både hund och katt befann sig. Dom gillade inte varandra. Jag och hunden allierade oss eftersom jag är allergisk mot katter.

Låt oss säga att stämningen blev rätt stökig med mycket nysande och gläfsande.

Sj har gjort mig gråhårig.

/D