Wednesday, May 30, 2007

Mysig onsdagskväll stundar

Idag är det onsdag, lill-lördag säger en del ungdomar, mys-onsdag säger farbror Dante.

Idag säger jag nej till softa champagne mingel med tillhörande kolasnortande på någon skitigtoalett samt en illa utförd avsugen i baksätet på en svarttaxi. Nej något sånt vill jag ej vara med på.

Istället skall jag efter jobbet gå och träna ett hårt ryggpass, därefter skall jag gå tillbaka till kontoret slänga av mig min kavaj och ta på mig min engelska rökrock tända en cigarill, äta 2 stycken vegetariska korvar och herrsurfa för hela slanten. För att bränna extra mycket kalorier skall jag ej använda några som helst ytterligare hjälpmedel såsom handkrämer eller dylikt.

Slut era ögon go vänner så kan ni nog drömma er fram till bilden av Dante, en äldre farbror med ölmage hår på tårna med ett par svarta strumpor på, som det står lördag på högerfoten och tisdag på vänsterfoten, samt en mörkrödblommig engelskrökrock som sitter och infernaliskt drar i sin 49 cm långa svarta fasa samtidigt som han herrsurfar och på skärmen framför honom svischar bilder av nakna tjejer som hänger upp och ner i en sexgunga samtidigt som dom blir påsatta av 4 farbröder som har en gagboll i munnen.

Se så nu alla blunda och tänk!

En mysig onsdagskväll helt enkelt.

Adjö

/D

1 comment:

Anonymous said...

Iiiiuuu! Nu satte du hemska bilder i huvet på mig Dante...Kommer drömma konstiga drömmar i natt kan jag lova!