Thursday, May 17, 2007

Röd dag.

Jag hoppas att ni som läser detta har haft en glad, vad det nu är vi firar för högtid.

Själv så har jag inte gjort många knop idag. Hela dagen har väl egentligen gått åt till att planera när jag skall träna idag. Jag planerade och funderade så länge och noggrant att jag aldrig kom iväg till gymmet. Jag blev väldigt besviken och som plåster på såret så åt jag en chiliburgare och drack en öl på lilla torg istället.

Stackars mig.

Det är maj då skall man sitta ute så tänker svenne banan och kurar ihop sig under 4 filtar och har en gasolvärmare som sprutar lite värme i nacken samtidigt som man med blåa och halvdomnade fingrar försöker pilla i sig maten som fått en ishinna över sig.

Normalt så fnyser jag åt dessa människor och sätter mig inomhus och mår bra. Idag satte vi oss ute i kylan och lät den extrema vinden kyla ner oss. Allt för att jag skulle straffa mig själv för jag var en sådan slarver.

Mysigt.

Imorgon så är det jobb igen.

Härligt!

/D

No comments: