Tuesday, May 29, 2007

Dante håller än

Om jag hade varit en skrivande person så hade jag gjort ett lysande inlägg om gårdagkvällen och om hur kul vi hade och hej och hå.

Jag är inte en sån person. Jag är en trött person som skulle i stort sätt göra vad som helst för att bara få sova sova sova.

Man kan summera gårdagen att jag fortfarande håller flaggan i topp, vissa andra anonyma kamrater gör det ej och blev helt prompt nekade att dricka vidare på grund av onykterhet och blev beordrade av dörrvakten att lämna puben. Nu tror ni att puben vi besökte var typ femstjärnigt och det var vita dukar och en fransk hovmästare som skötte vårt bord. Så var det givetvis inte. Det var en pub med 100+ av kat c killar omringade av ett gäng polispiker. Från detta place, the armpit of all pubs, blev min anonyma kamrat M utslängd ifrån.

Hur höll dante da frågar ni er? Er hjälte Dante håller än, charmigt trevlig blev jag thats it.

Till råga på allt så gick jag upp kl 04.30 för att ta mig till stockholm igen o med ett glatt leende ta mig igenom dagens möten

I övrigt så slog jag igår ett slag för att få in färgen rosa bland fotbollsgrabbarna. Vi kan konstatera att det inte var en omedelbar succé min oerhört stilrena hackett picke med rosa krage stack ut men vart väl aldrig en riktig kioskvältare.

Jag är förvånad.

/D

2 comments:

Anonymous said...

Vet du Dante....jag sk tala om en sak för dig. Du ÄR en skrivande person. Surprise va? Låter som en blöt kväll igår...och upp 04.30?? Jag är stum av beundran!

Dante said...

Therrorese - Det var blött men endå tortt. Bittert ;-)

/D