Tuesday, May 08, 2007

Jag tar ansvar för Sverige!

Vad är det för folk som går upp och gymmar kl 0700 undrar ni med er bästa barnjournalen min. Svaret på den frågan är sådana som tar ansvar för sverige. Idag på gymmet var det inte bara eran hjälte Dante utan landets ledsagare och härskare nämligen Fredrik Reinfeldt.

Jag hade ett dåligt pass idag. Jag fick inte ut någon energi från kroppen. Jag äter nyttig mat och hyfsat regelbundet men det verkar inte hjälpa. Är lite sugen på att testa detta upplägg men det är lite dyrt.

Dagens observation kom från duschrummet där jag stod och rakade mig tillsammans med massa nakna män. Jag har aldrig sätt någon annan snubbe raka sig innan så att säga live och jag var helt chockad över metodiken dom hade. Dom liksom baddade in huden med lödder, en snubbe använde till och med en borste, sedan med mycket lätta rörelser så tog dom små ytor systematiskt tills allt lödder var borta. Jag var helt ärligt chockad. Det såg så proffsigt ut.

När jag rakar mig så tar jag en allt för stor boll med lödder i näven som gör att jag i nio fall av tio tappar allt lödder på golvet. Sen liksom snöbollskastar jag det upp ifacet så jag får hälften i ögonen och i munnen. När sen hela käften är full med lödder så tar jag två stora regela sågtag på varje ansiktshalva. Eftersom hela käften är fylld av lödder så brukar jag skära mig i läppen och i näsan.
När sedan löddret börjat färgas rött av blod från alla skärsår så anser jag mig klar. Efter ha duschat bort all kräm så undviker jag att spegla mig eftersom jag då med all säkerhet hade stört mig på dom morrhår och skäggklickar som jag har kvar i käften.

Jag måste ha en raklektion känner jag. Känns dock lite skumt att naken approcha en annan naken kille och fråga om han kan ge mig tips på hur man rakar sig. Får suga på det där lite och se hur jag skall få det till att inte låta så gayigt. För fråga måste jag, jag inser att jag inte kan raka mig.

Ikväll är det squash match, en viktig match mot min gamla Försäljningsdirektör vars jobb jag idag har. Det gäller att visa att han är en gammal has been och att ”ungdomen” nu tar över. Jag är nervös för han är den enda människa jag har träffat som har mer vinnarskalle än vad jag själv har. Jag tror helt ärligt han hellre skulle dö än att förlora. Det kommer bli en tuff match.

Heja på mig!

/D

4 comments:

Anonymous said...

Gud vad du är duktig, tränar och står i. Känner på mig att gubben år sig en tuff match. Bette lite. Säg att han får lära dig rakningsteknik om han förlorar, för det gör han ju.

Det där med black boxen lät ju inte dumt. Själv äter jag wasabinötter till middag. Hallå, hur nyttigt är det. Men gud så gott.

Magnus said...

Jag skulle kunna bistå med mina rakningskunskaper. Annars finns det ett lysande avsnitt i American Psycho där Bret Easton Ellis belyser detta delikata ämne.
Läs boken så blir du fullärd inom ämnet.

Anonymous said...

Måste man raka sig naken då....?
Jag hejar på dig, du vinner!

Dante said...

Bling jag är duktig som fan men jag hade sluppit varit duktig om jag hade skött mitt liv dom senaste åren.

Mange - Du har ju fan morrhår i hela käften. Det hade fan blivit bättre resultat om du rakade dig med en gammal snäcka.

Boken ligger hemma någonstanns får väl hugga tag i den. Löser det mina rakningsproblem så är det värt.

Therrorese - Alla speglarna är i duschrummet så där får det bli naket.

Det som suger (kanske fel ord just här) med att vara naken med andra män är ju liksom att män kroppar är så fula även om snubbarna är vältränade.

Take your pick
ölmage
överhåriga
gubbrövar
tribaltatueringar
Klitorispenisar
Snepenisen som liksom tittar på än

Trust me om jag hade kunnat raka mig utan nakna men i min omgivning så hade jag gjort det!

Skall fan kolla tjejerna omklädningsrum där hade jag trivs ;-)

/D