Sunday, May 27, 2007

Gör som jag!

Jag är medveten om att jag länge varit en förebil för alla killar. Who can blame them really, Dante är ju stil och klass personifierat, alla killar vill vara mig och alla tjejer vill vara med mig.

Bra så.

Jag tycker inte vi skall ändra på ovan på något sätt däremot så tycker jag att alla tjejer skall sträva efter att uppnå Dante perfektion och helt enkelt försöka bli lite mer som mig. Det dags att ni tjejer tar ett blad från Dantes still guide. Som ni säkert snappat upp så tränar jag som en blådåre. Jag uppsöker ju gymmet för att komma i form och är ytterst fokuserad. Dock så kan jag inte undgå att notera mina medmänniskor. En sak jag noterar är att ni tjejer klär er så vintrigt och höstigt. Idel mörka kläder, svart rött och mörkblått väljer alla tjejer som färg på sina toppar. Detta trots att våren är här och sommaren knackar på dörren.

Whaz upp med det där tjejer? Kom igen nu klä er i ljusa färger. Jag uppmanar härmed alla tjejer att börja träna i vitt. Det är en sommar färg!

Se på kortet från dagens träning. Vitt är fint och somrigt! Att vitt i vissa vinklar och ljus kan bli genomskinligt är inget vi skall haka upp oss tycker jag.



Så nu har vi beslutat det. Alla tjejer tränar i vitt i framtiden.

Känns bra.

/D

Dagens pass var tungt men 60 minuter crosstrainer är avklarad.

4 comments:

Anonymous said...

hALLÅ DÄR mR WET t-SHIRT. oJ CAPSLOCK PÅ HÄR MÄRKER JAG. fAN VAD JAG SKRIKER.

cHILL

Anonymous said...

You WISH, Dante...;)

Sus said...

Mr Wet t-shirt :)

Drömma kan du, drömma kan du ;)

Kanske kan ha vitt tema på min fest den 9:e, så kan du springa runt och blöta ner alla brudar och leka domare :)

Fast jag vinner..

Dante said...

Bling therrores och Sus ni är alla onda!

Jag tycker banne mig ni kan unna mig lite hud.

Baah

/D