Sunday, May 20, 2007

Framtida belöning

Vilket underbart väder det har varit idag sol sol och åter sol. Så vad gör stackars Dante han går till gymmet.

Jag tränade faktiskt i fredags. Det var skitsegt men bevis på att jag var en duktig idiot har ni här



Lördag var jag seg i kroppen och kom aldrig iväg.

Idag däremot så valde jag bort öl i solen och gick till gymmet



Alltså för ni skall hajja att jag inte står och turistar på gymmet utan verkligen sliter ut mig själv. Så länkar jag in en bild efter dagens pass. På sidan av min t-shirt så ser ni den ljusa färgen t-shirten har när den är torr och att övriga t-shirten är gråare beror på att t-shirten är nersvettad. Så ni ser jag sliter!



På väg från gymmet när jag satt i min gråa Saab 9-3 med min gubbmage i vädret så insåg jag att jag saknar min cab. Det må kallas töntigt eller gubbvarning att vara 30+ och köra cab men det skiter jag i. Jag har bestämt mig när jag är i form, vilket lär dröja typ ett år till så tänker jag fan belöna mig själv. Då skall jag köpa en cab, en jaguar cab för dom är så snygga. Så hepp nu har jag en belöning och något att sträva efter.

Så om jag lyckas hålla igång träningen så kommer jag lagom till nästa sommar köra en soft cab istället för min farbrorbil. Misslyckas jag med att komma i form ja då är det farbrorbil som gäller, tills bilen byts mot rullator.

önska mig lycka till!

/D

5 comments:

Anonymous said...

Jaadå! Klart killen ska ha en Jagga, en cab! Då ska du få cruisa med mig och Blingis och varsin Tip-Top. Då ska vi till och med köra förbi Stureplan och tuta på kotlettfrillorna och deras rosa skjortor....Hehe!

Anonymous said...

Absolut. Säger som Therrorese. Kämpa på utav bara h-vete så vi kan få lite vind i håret nästa sommar. Cruisa och mysa...

Anonymous said...

Du får ju slänga ihop ett viktdiagram i excel eller nåt så man kan följa utvecklingen från idag till målvikt/köpa-ny-bil-vikt.

Själv funderar jag på att fetta till mig lite så att inte alla andra behöver vara avundsjuka i sommar...

Anonymous said...

Lycka till!

Vore ju ashäfto med en Jagga cab.

För övrigt ska jag regga mig på den där viktminskningssidan som du och Sampath hänger på.

Dante said...

Therrorese - Bästa sommaren var för 6-7 år sedan jag och min låne hund zaba the rodeshian ridgeback gled omkring i min cab ur stereon så dunkade en skön mix av mobbade barn med automatvapen och deras vulgära vovvar samt lars winnebäck och disturbed eminenta debut album The Sickness.

Det var tider.

Om det finns några tjejer som kan dra till sig mer uppmärksamhet än coolhunden zaba så är det therrorese och blingbling! ;-)

Bling - incentamentet cab bleknar i jämförelse med att cruisa med er två ;-)

Sampath - Du är såpass misslyckad att du till och med skulle misslyckas med det ack så lätta projektet med att bli fet. Du har en pojkflickkropp, acceptera detta nu.

Mange - kom igen nu regga dig på funbeat och så får sampath ta tag i det där också.

Själv ser jag att jag sedan den 2 maj har tränat 795 minuter dvs ett snitt på 39,75 minuter per dag.

Jag är på G!

Jag vill inte säga det igår mange men det syns att du tränar! Jag såg fan muskler på dig igår

/D