Wednesday, May 09, 2007

Bittert bittert.

Vissa dagar så känner man sig så där lite extra snygg kostymen sitter perfekt, anekdoterna man levererar drar ner stående ovationer, colgate leendet sitter klistrat, kort sagt man är killen hela dagen.

Sen är det andra dagar när man känner sig som en vasken efter en fest, ni vet lite rester av någon spya, några ciggfimpar och lite sallad och övriga leftovers. Sådan känner jag mig idag.

Jag förlorade matchen. Det känns jäkligt brunt. Hela natten låg jag vred mig i min egna ångest. Eftersvettningarna övergick till kallsvettningarna, matchbollssekvensen spelades upp i mitt huvud och hängde kvar som en svårbotad könssjukdom.

Framför mig så såg jag ättestupan. Jag såg framför mig hur jag på jobbet utsattes för en Coup d’état med åldern som motivering, jag såg hur vackra tjejer skrattade åt mig. Jag är slut som artist, ett slocknat ljus, en urdrucken vinflaska, en pizzabita med endast kanterna kvar.

Jag vill inte gå in närmare på matchen minnet är för svart än men ett kort referat kommer.

Jag inledde starkt och tog en stabil vinst i första set, jag ångade på bra i andra set och servade och hade 9-6 och kände att andra setet var mitt också men så dog jag, tröttheten hann i fatt och jag förlorade andra setet. Tredje setet så vart jag utklassad. Jag lyckades samla mig i fjärde setet som jag vann. 2-2 i set och det avgörande setet var jämnt men jag förlorade. Fy fan.

Imorse så kände jag mig nästan som ett ny människa, min stora svarta fasa stod ståtligt och hård som en ek och jag kände mig nästan manligt. Jag tänkte unna mig en morgononanering men så lyckades jag inte komma på någon bra onanifantasi. Allt som dök upp i huvudet var matchbollen och så låg jag där och kände min 56 cm stora svarta fasa slakna och likt en orm ömsa skinn och krypa in i sin lilla grotta. Där satt jag spillran av en man med en kuk stor som en klitoris mjuk, som en överkokt spagetti och kände mig föga manlig.

Idag skall jag vara otrevlig på jobbet.

Det kan bli bra.

/D

4 comments:

Anonymous said...

Oh nej....du förlorade...! Men du skrev ett sjukt bra inlägg! Målande...Fick mig att le. Å det är inte lätt att lyckas med just nu...:)

Anonymous said...

Mä, hur kunde du förlora? Fan vad surt. Och sedan bara slarva bort din morgonorgasm (det var fan värre än förlusten). Nä du Dante. Nya tag.

Jag tror att lite otrevlighet kan få dig på banan igen. Go kick som ass!

Sus said...

What?
Slut på fantasier?
Har du feber?

Jag är skakad!

Dante said...

Therrorese - Det är nästan värt att förlora om jag kan göra dig glad, fast bara nästan ;-)

Bling - jag är lika chockad som du, hur blev det så här.

Det jag tar med mig är att vinsten och en lyckad onanering kommer kännas dubbelså skön nästa gång ;-)

Sus - Allt är internet fel! på den gamla goda tiden då var hjärnan tränad på att dra fram en soft fantasi som fick den stora svarta fasan att vakna till liv.

Numera använder man inte hjärnan längre utan man lägger över allt ansvar på internet. När man sen sitter där och är internet lös tja då har hjärnan glömt bort alla braiga fantasier.

Jag anklagar härmed internet!

/D