Saturday, June 02, 2007

En månad har gått

Så då har det gått en månad sen jag bestämde mig för att börja träna och ta tag i läget.

Jag måste fan klappa mig på axeln, jag har varit duktig! I snitt har jag tränat 36 minuter per dag genom att hålla nedan aktivitet. Har jag gått ner i vikt? Nää typ 1,5 kg thats it men jag känner att jag har grymt med bättre kondition och känner mig lite tajtare.

Målet var att komma igång utan att bli sjuk eller skadad dvs hålla en jämn och bra takt och framförallt tycka det är kul att träna igen och med detta mål har jag fan lyckas!

Målet för månad 2 är att komma igång med maten. Johan har lagt upp ett matschema till mig, äta sju gånger om dagen och hej och hå. Det kommer bli tufft med käket men nu kör jag detta i mål!

Jag är så taggad efter min första månad att jag nu är uppkitad i mina finaste gå bort kläder och drar över till cph för en heldag med öl sprit och boll. Nu skall vi se om jag inte kan rasera månadens slit på en och samma utgång. Helt ärligt så har jag ångest som fan över att kröka till det nu när jag kommit igång men men lite kul får jag väl ha det.

01 jun Crosstrainer 60 min
31 maj Gym Rygg och axlar 45 min
30 maj Gym 40 minuter bröst 20 minuter interval cyckel 60 min
27 maj Crosstrainer 60 min
26 maj Crosstrainer 60 min
23 maj Crosstrainer Morgonträning 45 min
22 maj Gym rygg och mage 45 min
21 maj Squash 45 min
20 maj Crosstrainer 60 minuter
18 maj Crosstrainer 60 minuter
16 maj Gym Bröstpass 45 min
15 maj Innebandy 45 min
14 maj Squash 60 min
12 maj Crosstrainer 60 min
08 maj Gym armar 50 min
08 maj Squash 50 min
06 maj Crosstrainer 60 minuter
05 maj Crosstrainer 60 minuter
04 maj Gym armar 45 min
03 maj Crosstrainer 60 min
03 maj Gym Rygg 50 min
02 maj Gym Bröst 45 min

Gårdagens träningsbevis kommer här



/D

4 comments:

Sus said...

Guldstjärna till Dante!!!

Anonymous said...

Fantastiskt. Gud vad du är duktig. Nu gäller det bara att fortsätta. Men ta det i din takt,så det inte blir tråkigt. För då är det kört.

Nä,om jag skulle ta och titta på fotboll då =)

Anonymous said...

Well done Dante!1
Å vet du...festa förstör inte allt det där! Jag toktränar ju i vanliga fall och festar när jag vill ändå. Det är cool :)
Hoppas du hade kuligt!

Dante said...

sus bling och therrorese - Ni är ena riktiga sötmunkar ni!

Thx!
/D