Wednesday, June 06, 2007

Ännu en dag slut

Sveriges nationaldag vad göra tänkte jag när jag låg i sängen. Springa runt och heila kändes ju som ett alternativ men högern är min onani arm och tja högerarmen har förslitningsskador så det fick vara. Så istället beslutade jag mig för att ge min kropp lite fysisk fostran genom att besöka SATS.

Vissa dagar så känner man sig het, håret står rätt, ljuset gör att jag inte ser mina gråa hår kläderna sitter som dom skall man är mr cool. Sån var jag i morse eller snarare vid lunch när jag satt jag i bilen på väg till gymmet. Jag var snygg! Ett par vita paul and shark trainers ett bara mörkblåa bumerang skjorts och en ljusblå Fred Perry skjorta prydda mig smäckra kropp. Jag var fucking it! Så satte jag på radion och han precis höra hur någon modepratare på p3 sågade sådana där halvlånga skjorts som jag hade på mig. Jaha det skulle bli en sån där dag tänkte jag för mig själv.

Men nä det blev en bra dag idag, först var det till gymmet och plågade min feta kropp på crosstrainern i 60 minuter sedan så åt jag lunch på en uteservering på möllan. Sen åkte jag och storhandlade och så begav jag mig hem och sov middag, små lirade poker lyssnade på musik lagade lite käk och allmänt softade och chillade som avrundning på denna dagen har jag precis sätt sverige ta stabila 3 poäng.

Nä vet ni vad detta var världens tråkigaste inlägg så nu slutar jag skriva bara så där hepp.

/D

Dagens träningsbevis

No comments: