Saturday, June 16, 2007

Underbart!

Imorgon börjar jag dagen med tvättstuga kl 08.00 Det skall bli så kul! Jag kommer no doubt sitta upp hela natten med små fjärilar i magen i väntan på att få sätta igång med denna aktivitet som nog är något av det bästa jag vet! Dessutom nu när det är vid en tidpunkt som jag älskar. Det kan bara bli så perfekt!

Jag skall följa upp tvättstugan med att äta sallad och fisk och sedan raka pungen med ett oslipat blicblad för att slutligen avrunda dagen med nakenyoga på stortorget.

Ja banne med en drömdag imorgon tror jag minsann!

Jag är ett hav av harmoni

/D

3 comments:

Anonymous said...

Du är en sjuk människa, Dante. And I love you for it! Skrattar, ler och blir glad av din blogg.

Dante said...

Du är fortfarande bakis Therrorese! Om du blir glad av min blogg tänkt vad en flottig pizza med ett efterrättsligg hade gjort för dig. Då hade du blivit galet lycklig.

Det är det jag gillar med att vara bakis man blir glad för så lite.

men thx endå!

/D

Anonymous said...

alla vi som sett rosemary's baby vet redan vad det blir.