Thursday, June 07, 2007

Min partner skäms över mig

Att jag har några trubbiga sidor som tjejen skäms över, tja det har jag lärt mig att acceptera.

jag vet tex om att om jag äter mat direkt ur kastrullen så får jag inte ligga på två dagar. Smutsar jag ner spisen när jag gör lasagne så blir det soffan i tre veckor. Tar jag droger så blir det ingen kvällsmat är jag otrogen så får jag bara ha en kudde osv osv.

Hon är lite hård men jag har lärt mig acceptera läget.

Men på sista tiden så har hon börjat störa sig på hur jag dansar. Det har gått så långt att jag inte får följa med henne ut längre.

Det gör mig faktiskt lite ledsen. Finns det någon av er som vill gå ut och dansa dricka några glas portvin och snacka offside regeln med mig?

/D

Jag länkar in en film från hur jag dansar

2 comments:

Anette said...

Alltså, det där med dansen känner jag igen. Saken blir inte lättare när man som jag har en pojkvän (eller vad sjutton han nu ska kallas för) som är fd dansinstruktör. Jag sitter numera fint vid sideline med en drink i näven. Känns bättre så. Men hav tröst käre vän...läste senast igår ett citat om det här med dans...
"dans är bara ett vertikalt uttryck för ett vågrätt begär". Kör den på tjejen nästa gång och se vad hon säger ;)

Dante said...

net - Hur du hinner dejta bland alla dina shopping och spa behandlingar är beyond me ;-)

Danskillar brukar ju vara rätt snygga så bra jobbat där minsann!

/D