Wednesday, June 13, 2007

Fy Fan

Jag kanske inte är världens bästa kille men nu sitter jag här med min bästa Kharma min och känner mig lurad och ser hur världen spottar på mig och behandlar mig orättvist! Varför varför kan jag inte bara få le mot världen likt en alkoholist inlåst på systembolagets centrallager? Jag vill att mitt trötta gamla gubbhjärta skall få ta ett glädjeskutt lite då och då istället för att sakta men säkert pumpa ut blod till min lättfeta kropp.

Men nä tydligen så förtjänar jag ingenting, jag skall spottas på jag skall hånas över. Jag är bitter jag är ledsen ja skall fan även ta ett ord i munnen som jag inte nyttjar varje dag. Jag är olycklig.

Men tro inte att jag tänker lägga mig ner och dö, så lätt blir ni inte av med Dante.

Jag har tagit fram en åtgärdsplan, ett trestegsprogram.
1. Sluta gå på fotboll
2. Sluta tro att ifk kan vinna på stadion
3. Börja drick mer

Ja vi förlorade igår, vi förlorade för att vi var så grymt dåliga. Till råga på allt så var jag nykter så jag tvingades genomlida hela matchen utan att ha beergoogles på mig så jag liksom kunde blanka bort hemskheten. Men nää där stod jag nykter med en o onanerade 67 cm stor lång svart fasa och led och hatade världen.

Nu skiter jag i det här. Jag kanske skall börja följa orientering istället! Ifk har ju ett bra orienteringslag som typ vann lag sms 2002. Det kanske kan vara kul att följa?

Fy fan vad jag är anti idag.

/D

2 comments:

Anonymous said...

Först squashen (hur fan stavas det) sedan fotbollen. Snacka om att du är och sniffar på porten till loosers corner. Det bara måste vända.

Anonymous said...

Äh orienterare får bara gulsot ju!