Wednesday, June 27, 2007

Sluta upp med det där genast.

Jag är ju en trevlig alltid positiv och glad person. Det skall mycket till för att jag skall bli irriterad eller höjja mitt högra ögonbryn i ett litet förvånande huuh?

Men nu är jag förbannad. Jag är insändarförbannad, jag vill måla plakat, hungerstrejka (nåja) och föra ett jävla liv.

Varför varför finns det folk som slutar sina meningar med …..

What the fuck is up with that vad betyder dessa ….?

Några exempel från dagens mailskörd.

”ha en bra dag….” Betyder det ha en bra dag ditt kukhål, ha en bra dag min lilla calskrove. Jag vet inte. Det stör mig.

”Det är alltid kul att göra affärer med er….” Är det en ironisk lirare som säger ”skitkul att göra business med er, ni luras och skojar och jag har kastat en minifatwa på er och hoppas ni bajsar på er på sommarfest där alla har på sig vita kläder och där närmaste ombyte finns på fastlandet dit båten går i morgon eftermiddag”. Eller betyder det ”jag tycker det är kul att göra affärer med er för Dante du är en sån snygg fuckable liten varelse”

Jag vet inte vad .... betyder jag hatar att inte veta, därför vill jag från och med nu att ni alla slutar skriva…. Utan att ni istället skriver ut vad ni menar.

/D

6 comments:

Anonymous said...

Jag har på senare tid börjat använda ... en hel del.
Ska genast sluta med det. Hungerstrejk kan ju få allvarliga konsekvenser!

Anonymous said...

Jo så att...

Anonymous said...

Ehh, nu blev jag viss anonym också...

Anonymous said...

Ojoj, Dante. Jag rättar mig i ledet och ska se till så att du ALLTID vet vad mina punkter på rad betyder!

Dante said...

E bling och Therrorese ni är alla väldigt duktiga och lydiga tjejer! Jag har aldrig varit med om en sån lyhördhet jag är chockad. Lycklig och glad men chockad.

/D

Ps jag hoppas ingen av er är inne på sadomachosist prylarna då hade ni blivit olyckliga, där premieras endast dom olydiga. Men nu är vi på ett sidospår.

Anonymous said...

Haha...jag är en mästare på att skriva punkter efter allt. Fick mig en tankeställare, men inte fan tror jag att jag kommer att ändra på mig!

/A