Tuesday, June 12, 2007

Förlorare

Igår förlorade jag i squashen.

jag skulle kunna skriva en novell lång som mitt kön med ursäkter på varför det gick som det gick men jag tänker vara stor i nederlaget och helt enkelt bara erkänna att mange var bättre än mig igår. Han vann med 3-2 i set.

Dock så kommer jag till nästa vecka ej spela när det är 150 grader varmt ute. Jag är född högt uppe i anderna, jag tål kyla men ej värme. Jag skall ej heller dela med mig så broderligt som jag gjorde med min dricka igår. Jag var ju medveten att värmen skulle påverka mig så jag hade köpt en redbull för att få lite energi. Mange som hade ägnat hela dagen åt att vattenladda valde att be mig om halva flaskan, inte för han var törstig, utan för att min vätskebalans skulle fuckas upp. Och så spelade jag med brutet ben också och så hade min ögonsjukdom som gör mig blind återvänd. Bittert.

Ikväll skall jag på fotboll se Ifk besegra DIF här i stockholm. För att straffa mig själv för jag förlorade igår skall jag bara dricka en öl. Jag förtjänar inte mer. Jag skall ej heller onanera på minst 1,64 timmar.

Nu skall jag lida.

/D

6 comments:

Anonymous said...

Det klarar du aldrig hehe. Syftar på onanin.

DIF vinner. Jag är hemskt ledsen att säga det. Neb jag måste.

Anonymous said...

1,64 timmar...oj då! Du är verkligen nere...;)

Anonymous said...

Ur träningssynvinkel brukar jag alltid tänka att det är den som är i underläge som förbränner mest. Han/hon får ju kämpa hårdast... Det är så jag överlever mina tennismatcher med sambon, haha.

Dante said...

Bling - Jag har kastat en minifatwa på dig. Idag kommer du få en dag fylld av tuggummi i håret och tovar i håret. blää!

Therrorese - nytt rekord! Jag lider.

Petra - Okej det förklar ju varför jag är så pass otränade. Jag vinner ju alltid annars ;-)

/D

Anonymous said...

Gais är ju ett alt. för dig de kommer att rocka hårt när du fyller 50 hehe

Anonymous said...

Vill absolut inte vara sån (yerright) men jag vann med 3-1 i set.
Förmodligen var det mitt superbra låneracket som gjorde skillnaden.