Wednesday, November 01, 2006

Jag är boring.

idag var jag ansvarsfull, det kändes helt klart obehagligt.

Jag skulle ju dra över till Köpenhamn för att se FCK - ManU men eftersom MrM hade fuckat upp det där med biljetter så kändes det som att åka över när det blåser halvorkan och pissregnar/snöar och stå utanför arenan och köpa plåtar från någon svartbörshaj kändes så där lockande. MrM, lömsk som han är, lockade med bira och en special burgare som tydligen skall vara big time mäktig. Men jag var som sagt stark och sa njet! Imorgon bitti bär det av till Göteborg och det skall tydligen var lite pissigt underlag så att sitta bakfull och snygg i bilen kändes så där.

Så nu sitter jag här och hatar mig själv för att jag är så förståndig och vuxen. Nåja det finns något Café Norrköping program jag kan titta på innan jag löser lite korsord och sen innan jag vet ordet av så är ju kl 20 och då är det ju dags att pilla ut löständerna och gå och lägga mig.

jag skall aldrig mer vara så är tråkförståndig. jag ångrar mig.

/D

No comments: