Sunday, November 26, 2006

Hej mina kamrater!

Idag har det som sagt inte varit en allt för aktiv dag. Jag skall snart lämna sängen och gå upp och ta en dusch och sen tror jag minsann att jag går och lägger mig igen. I morgon är en annan dag som manges favorit artist sjunger.

När jag låg här i min svettiga bakissäng så vart jag lite nyfiken vilka lirare som läser mina ack så spännande tankar, ja förutom mina närmast sörjande samt kollegor som snokat till sig adressen (ohh got u!)

Jag kan väl konsterna att jag på intet sätt har en stor skara läsare. Att antalet läsare blir tvåsiffrigt per dag beror helt enkelt på att om man googlar på typ vad fan som helst så hamnar man på min sida.

Senaste dygnet har följande sökord lett folk till min blogg

Söka på Aquascutum jackor mitt i natten är ju föga uppseendeväckande. Det känns lite som "om jag bara hade haft den där snygga jackan då hade jag fått knulla nu istället för att sitta och deppsurfa mitt i natten, ensam. Well alla har vi varit där.

Plastkläder tja det kan ju vara lite så där oskyldigt men jag tror att liraren som sökte detta vaknade upp fett med bakfull och insätt att han/hon spytt ner sina fina gå ut kläder och nu jäklar skall det tjackas plastkläder som man bara kan spola av med högtryckstvätten.

Sexgunga well det är söndag du är grymt besviken på helgens in och ut. Damen din som var lite full på Lindemans bin 45 igår kväll lovade att ni skulle bli lite mer experimentella i sängen. Hon tänkte sig att ni skulle testa en annan ställning än missionären och du börjar tittar på ritningar för att bygga en sexgunga. Dagens två ord är kommunikation och besvikelse. Keep us posted vad som händer och skicka bilder! Ps det har varit två sökningar på sexgunga idag. Maila in så kan jag para ihop er!

Crosstrainer + kalorier Söndagsbakfull och en fet jävla ångest ja du åt verkligen 4 bic mac innan du tog taxi hem. Ja idag skall det börjas tränas idag börjar det nya livet! Men innan du tar tag i träningen så googlar man lite fakta om träning. Please let us now om du kom iväg på träningen eller om du fortfarande sitter och läser bakgrundsfakta om Atkins diet.

gardinstång. Pissregnar det ute så går man på bio, eventuellt så kan man styra chips och se på en film men man pysslar inte med gardinstänger. Jag hoppas att mitt inlägg inspirerade! Det funkar faktiskt att tejpa gardiner rätt upp på vägen!

"att bo på landet" nackdel - säg så här behöver du googla för att få matnyttig ammunition för att övertyga frugan att det inte längre är livsviktigt att ni bor 3 minuter från East så har du inte mycket att hänga upp dina argument på. Det är bara att säga bye bye till life as you know it. Du kommer bli ett sånt där low life som går ut än gång om året i samband med firmans julfest och då, eftersom du är så ovan på sprit, så kommer du spy på din bordsdam som är chefens fru.

Så dags att sova nu det har varit en hektisk dag. Imorgon är det tillbaka i gruvan.

/D

3 comments:

Dante said...

Tug -

Well malmö är ju inte centrum av universum precis. Men nog skall ni kunna få några drinkar innan för västen.

Min rek är lilla torg. Visst kommer ni få trängas med älgslipsklädda revisorer som är på tjänsteresa men det finns även lite trevliga tjejer att spana på.

Det finns ett ställe som heter röde kran som ligger på litta torg som skall var ok tydligen. Det har öppet till 02.

Sen finns det bara Crown, som ligger på admiralsgatan, som har öppet till 04.

Åldersgräns 20 bast så det är mycket unga lirare där men som sagt det finns inge annat att välja på. Så det är bara att ta ett djupt andetag och kröka på så får du nog skoj endå!

Enjoj!

Älska blåvitt!

/D

Puman said...

Jaså, det är via bloggen som man hittar varandra :)
Läget Dante? ;)

Dante said...

Puman - Jag mår alltid bra när jag får så fint celebert besök från pumor!

;-)

/D