Thursday, November 09, 2006

Det finns hopp!

två tjejer i 20 års åldern.

Tjej 1- Min nya grabb är en riktig läckerbit 25 bast lång och blond och med magrutor som skulle få schenkeberg att skämmas
Tjej 2 - Asså du är så fett med ute, min grabb är en 33 årig gubbe med hår på tårna och gubbmage, det är så jävla inne nu med sånt

Och sen så vaknade jag ur min dröm.

Nä nu blir det de sista gnäll inlägget, nu skall det tänkas positiva tankar!

Och det bästa sättet att kolla positiva tankar för mig det är att jämföra mig med alla bums som finns det är ute, jämför jag med dom så är jag ju en hyfsat ok grabb. Min polare J är utmärkt för detta!

Ni som läst bloggen innan har ju sätt att jag tagit upp problemet med att åka hem till tjejer som har för små lägenheter och där toaletten är för nära sovrummet. http://dante1.blogspot.com/2006/11/jag-ser-ljuset-i-tunneln.html

Lösningen på detta problem var tändstickor! Alltså problemet var ju aldrig, som suss antyder, själva ljudet utan odören. Detta döljs inte med ack så mycket papper eller regelbundna spolningar. Nä här hjälper endast tändstickor! Några tändstickor som liksom bränner upp odören och sen är man safe!

MrJ som denna story handlar om hade träffat en kanon tjej (det sa han alltid iofs) och följt med henne hem. På morgonen vaknade han med smärtor i magen och fick göra rusningen till toaletten. Tydligen så var odören avskyvärd så så fort han var klar så ställde han sig upp, fortfarande med kalsonger och byxor vid anklarna, och tände på värsta tändsticksfacklan. Problemet var att denna tjej av någon bizar anledning hade brandvarnare i badrummet.

Vad händer? jo så klart dras brandvarnaren igång och tjejen som förmodligen glömt bort att MrJ var i lyan springer in i badrummet där hon möts först och främst av en avskyvärd stank samt en bakfull Mrj som med kalsonger och jeans vid anklarna står och försöker vifta bort all rök. Pinsamt sa bill patetiskt sa bull.

Dock skall Mrj ha cred för hur han agerade efteråt. Han stängde dörren knäppte upp brallorna tog ett djupt andetag och inom loppet av 22 sekunder fick han på sig strumpor skor och jacka och lämnade lägenheten utan att säga ett ord till tjejen. Som vi alla vet så är det bättre fly än illa fäkta.

Jag vill tro att jag skulle ha agerat bättre, Jag vill tro att jag är bättre än MrJ. Jag vill tro att jag nog trots allt är ett hyfsat klipp på marknaden.

/D

No comments: