Friday, November 10, 2006

Jag äger!

Jag känner mig snygg cool och så där allmänt bäst idag!

Mitt problem är att jag har allt för bra självförtroende. Det räcker med att jag tränar ett pass och får så där lite träningsverk så känner jag mig snygg och bäst och tankar som, va fan jag behöver ju inte träna jag tar the Pepsi Challenge mot Brad Pitt any fucking day så får vi se vem som fixar tjejerna liksom, dyker upp.

Så mitt löfte igår om att leva ett bra och ett rent liv vinkar jag nu bye bye åt. Ikväll kanske jag tränar jag ger det en 50/50 chans men imorgon så skall jag äta onyttig mat och dricka öl hela dagen. För fet för ett fuck glöm det. Min ölmage kallas pondus och passar på härliga grabbar med stil och klass som yours truly.

Jag gav mange i uppgift att styra upp en hel dag i Köpenhamn. Man får ju säga att grabben levererat! Det kan bli en bra dag!

"Morgondagens schema:
Forrest & Crispian spelar på Rust i morgon kväll runt midnatt. Det är tre snubbar från Malmö som låter som Franz F/Talking Heads. 50 danska i dörren. Fett indie.
Sedan är det Grime-maraton på Grime II. 13 brittiska DJ/MC:s från 22 till 05.

Innan dess kan vi kolla in Norrebro Bryghus. Det ligger på Ryesgade (samma gata som CC). Kan vi ta efter shoppingen iofs.
City-Newcastle 13,45, B'burn-Man U 18,15 och Milan-Roma 20,30 är några kul matcher och däremellan går det ju hur många som helst.

Tuborg har släppt sin julöl nu. En femma.

Vill du vara lite Martin så går det en anti Wall Mart-doku a la M Moore på Cinemateket klockan 14,00 men då missar vi Citymatchen."


/D

Ps jag vill passa på att tacka det eminenta modet skjortan utanpå som har bidragit till mitt självförtroende ;-)

No comments: