Monday, November 20, 2006

Kaloritänkande

Folk säger till mig "det är grymt att gymma! Där finns det massa med babes" Shut the fuck up säger jag. Att ragga på gym är inte cool and the gang.

Låt mig förklara.

På gymmet går vi för att svettas ut våra synder, vi går dit för att bli bättre människor. För det krävs det fokuseringen och koncentration och en ärlighet, typ jag är skit men nu skall jag skärpa mig. Att då beblanda sig med folk som typ solar, sminkar upp sig och använder ubertajta kläder känns liksom obra dom är inte ärliga dom försöker dölja sitt egentliga ja.

Okej jag vill tro på ovan, men det är fan skitsnack även om jag med några öl under västen nog skulle kunna få ihop det där till en hållbar teori. Anledningen att jag inte gillar att ragga på gym är att jag är omgiven av killar som ser 1000 gånger bättre än mig. Jag känner mig underlägsen. Jag gillar fula och charmlösa konkurrenter, fan jag gillar inga konkurrenter, jag funkar bäst om jag typ är den enda grabben som finns att välja på inom dom närmast 136 milen.

Well hur som hur så bekämpade jag mina demoner och gick till gymmet för tredje dagen i rad. En skön promenad i mina shorts genom slottstaden innan jag var på plats. Detta till trots att ringandes i mina öron var orden som min x tjej för 10 år sa till mig "Du har så snygga ben, sådana ben som dina vill jag ha dom är så slanka" detta var på tiden då jag spelade rugby 3 dagar i veckan och gymmade 2. Mina ben har aldrig varit stora utan spinkiga tjejben och det var då, då när jag var ett träningsmonster. Om ni blundar och tänker er hur mina ben ser ut nu, nu när jag inte tränat på år och dag, tja ni förstår nog. Det är inte snyggt.

Hur som hur jag var duktig, 20 minuter muskler, 15 minuter löpband och 30 minuter crosstrainer. Det vart lite drygt 500 kalorier på dom där jävla fettförbränningsmaskinerna, det motsvarar väl ett halvt äpple typ.

Sex förbränner kalorier vet jag, jag är lite inne på att fråga tjejen om vi kan ta ett förbränna fett kn*ll, jag menar hon skall fan lämna mig tillbaka i samma skick som hon fick mig så hon har ansvar här tycker jag! Tror dock inte hon ställer upp. Kanske blir det till att onanera istället, om jag tänker på något riktigt osexigt så kanske jag håller på såpass länge att jag bränner riktigt många kalorier. Gäller bara att vara snabb med huvudparaden så jag hinner duka undan när dom små miniDantes kommer flygande, Skulle jag råka få det i facet och i munnen så är jag ju rökt. Att spermier typ har en miljard kalorier har jag ju hört från typ alla mina tjejer.

Men det gäller att våga, man måste ju satsa för att komma någonstanns här i världen har jag hört.

Så adjö.

/D

3 comments:

Anonymous said...

Du är så duktig! Heja!
/ Mac kellie

Anonymous said...

Jag har lovat mej själv att aldrig sätta min fot på ett gym. Fettförbränning gör jag hellre på ett effektivare sätt,, som du beskrev. *skrattar hejdlöst*

Dante said...

Mackellie - Visst är jag grymt duktig! Snart så kan jag nog se min egen dick när jag pissar också ;-)

Atir - Du gör så rätt så rätt om man välja så skall man givetviss välja det som är mest kuligast.

;-)

/D