Wednesday, November 29, 2006

Min rädsla

I min ungdom var jag en krograggare av rang. Jag kom, gjorde mina 3,5 minuter och sen gick jag upp spolade ner kondomen till sin död och sen smet jag hem. Detta beteende kan tyckas tölpaktigt. Det var det inte. Det var av hänsyn till tjejen i fråga som jag betedde mig så här.

Jag har redan tagit upp problemet med bakismagen och varför man skall lätta hem snabbt som fan på morgonen.

Men nu ladies and germs så tänker jag ta upp något mer skakande något så svart och så chockerande att jag vill be känsliga läsare att omedelbart lämna bloggen.

Det finns vissa av oss som inte ens klarar av att sova över hos en tjej på grund av begynnelsen till bakismage, yes ladies and germs vi snackar gasar eller att släppa vind.

Detta är något jag är livrädd för. Det är något som jag känner rent av kan stoppa allt vad relation heter, det är något som kan göra att det här med att stay single och äta korv med plastbestick och nöja sig med något enstaka krogragg lite då och då kanske räcker. Kanske det här med tvåsamhet inte är min grej helt enkelt.

Men Dante hur klarar du då att leva med tjejen da? Well det har ju gått lysande dom sista åren, för mig i alla fall. Tjejen å andra sidan har inte samma syn. Lustigt.

Men som sagt i början så var det grymt jobbigt tyckte jag. Exempel. I början så sa jag till tjejen att jag gillade att gå ut och springa på morgonen kl 05.00. Well jag hatar mornar och jag hatar att springa och jag hatar offentliga toaletter. Men allt detta var bättre än att göra "det" hemma hos tjejen.

Så börjar vi summera allt detta.
- Åldersnojja
- Otränad
- Hår på fötterna
- Ett gäng vita hårstrån på huvudet
- Snarkar
- Bakismage
- och rent allmänt ett asshole

Well på + sidan så har jag ju min magiska musiksamling och min musiksmak. Sen är jag rätt rolig också men om man lägger ihop + och - så ser jag att jag kanske hamnar marginelt på minus. Det torde innebära att jag har lite att bita i, det kan bli en riktig utmaning att hitta en prinsessa åt Dante. Men jag gillar utmaningar.

Dagens Arne Anka citat
"Det är när man känner doften av sin egen avföring som man börjar undra vem man egentligen är."

Adjö.

/D

No comments: