Wednesday, November 29, 2006

Jag har en plan!

Ni som har följt min blogg vet ju att tjejen anser att jag "snarkar" och rör mig som en strandad valross i sängen. Detta har gjort mig smått medveten att jag kanske inte på nätterna är en drömprins.

Inför sova över hos tjejer stadiet så är detta något jag är medveten om och jag är smått orolig.

Dock har jag kommit på lösningen på det hela! Som vanligt med mina geniala lösningar så är det av modellen, slå två flugor i en smäll!

Jag kommer inte sova på nätterna. Istället kommer jag att peta Viagara som värsta 75 åringen och ligga vaken hela natten och sexa. Eventuellt kanske jag dopar dicken i Nikotin så ett beroende uppstår hos damen i fråga. Vad som händer då är följande:

a) är jag vaken hela natten så hör hon aldrig snarkningarna
b) är jag vaken hela natten och låter min 35 cm långa svarta fasa make pleasure så kommer hon bli hooked på mig och min dick. Typ ett bra hooked, ett "jag kan inte dumpa Dante" hooked. Inte en dålig hooked alá jag kan inte sluta trycka heroin i mina tår hooked.

Som sagt en två flugor i en smäll lösning!

Fan jag kan nästan dunka upp ytterligare en synergieffekt!
c) jag kommer bli heroin smal, fast inte av dumheter som droger, utan av fysisk fostran alá marathon sex.

Det finns vissa nackdelar, typ att jag kommer ständigt vara trött. Denna trötthet oror lite så jag har nu börjat öva på att vara vaken på nätterna i min ensamhet. Jag tänker inte gå in på några detajler men det går att hålla sig vaken.

Idag så är jag i Skövde, i bilen upp från Göteborg så hade jag nervevade rutor så att iskylan i bilen skulle hålla mig vaken. Ikväll när jag skall bege mig till Malmö kommer jag fylla bilen med red bullburkar och sitta med huvudet, likt en hund, utanför rutan så jag håller mig vaken. Jag tror jag kommer klara det och då har vi det svart på vitt att min plan är klockren! Jag är därmed redo att börja sova över hos tjejer!

Detta kan bli bra!

/D

ps Om ni hör rapporter om en bilolycka där en ung man i sina bästa år har förolyckats kring Jönköpingstrakten så är det jag som helt enkelt har somnat.

Det hade känts tråkigt nu när jag har en så bra plan och allt!

2 comments:

Anonymous said...

Låter som en korkad plan.
Är det inte bättre att du träffar en tjej som står ut med dig? Som fixar att du snarkar?
Eller sy fast tennisbollar på ryggen på din pyjamas så sover du inte på rygg och snarkar antagligen inte!

Dante said...

Beatrice - Du kommer med intressanta tankar! Jag hittar några guldkorn här faktiskt.

Men jag börjar med en liten minisågning. Alltså att klä mig i pyjamas är ungefär lika stort helgerån som att täcka över Mona lisas porträtt eller lägga ett gigantisk filt över Kinesiska muren. Kort sagt underbara konstverk och snygga saker skall inte täckas över. jag sover därför av princip naken.

Däremot så köper jag resonemanget kring att hitta en tjej som står ut med mig. Jag har varit inne på att dejta en döv tjej. Men jag har så kallat radioutseende. Kanske inte så bra i bild men jävligt kul att lyssna på.

Så om jag skall dejta en dövtjej så faller ju en stor del av min charm. Utan min charm så är jag rätt rökt. Jag kanske skulle klara mig utan charm om tjejen var blind och kanske rent av lite dum. Fast fasiken vet om det är en sån tjej jag vill dejta.

Jag tror nog faktist mer på min plan kanske endå!

Tjejen har ju iofs en jäkligt cracy plan! Hon säger att jag skall träna och gå ner lite i vikt eftersom jag inte snarkade när jag i bättre form. Det åter orimligt men kanske skall jag lyssna på henne!

/D