Tuesday, October 31, 2006

Lugn och skön kväll!

Igår var det ju fotboll här hemma i Malmö så då blev det ju så klart utgång.

Vid fem tiden så mötte jag upp med MrM som kom över från Köpenhamn. Vi hade tunga saker att diskutera vilket ledde till att ölen och jägern konsumerades med en bra hastighet.
Utmaningen ligger i att hur vi skall få MrM tjej att tycka att jag är ok kille nu när jag blir singel. Vi inser ju båda att det var tjejen liksom som satte en kvalitetsstämpel på mig vilket gjorde att MrM och jag fick leka ihop. Gudarna skall veta att jag inte fått umgåtts med MrM om jag inte kunnat påvisa att det faktiskt finns en tjej bakom honom som borgar för lite kvalité och känslor. Hur som hur en klockren strategi är nu förankrad. Jag tänker ej berätta mer om detta på grund av risk för att det kan uppstå läckor.

Över till kvällen, på väg till stadion så hämtade vi upp fröken S och HerrT. Det var första gången vi fick träffa fröken S kille och både MrM och jag var måna om att ge ett gott intryck vilket jag tycker vi gjorde! En trevlig snubbe HerrT för övrigt som får MVG i uppförande och framtoning.

Efter matchen, som vi för övrigt inte såg klart för jag vart så förbannad över blåvits avsaknad av spel så begav vi oss till puben där tjejen satt och väntade på oss. Det blev några stillsamma öl innan det var dags för hemgång.

Yours truly var så klart nästan nykter och bara så där charmig och trevlig som bara jag kan vara. MrM vart självklart full och geggig.

Innan tåget hans avgick så ville han demonstrera för oss plus alla andra som var på centralen hur man porrskådisknullar, tjejen var ju snabbt uppe med kameran och följande magisk bild togs. Ja varför han spankar sig själv, det vet i gudarna. Kanske gör man så i porrfilmer, jag vet ju så klart ingenting om sådana saker.




I morgon så sticker jag till cph och ser på FCK Man U kanske kanske kommer vi dricka några öl då MR m och jag.

Kan bli bra.

/D

No comments: