Saturday, March 03, 2007

Hur kan en kille som jag förbli singel?

Hur kan en sån underbart charmig och go kille som Dante vara singel? Jag vet att många med mig legat klarvakna om nätterna och funderat över detta fenomen. Det går ju nästan emot allt vad naturlagar heter, fan jag är ju så grymt charmig liksom!

Lite exempel från veckan.

Lite lätt full på storstad i veckan så lyckades jag fälla följande kommentarer till två vackra tjejer.

"du ser mycket snyggare ut på kort" efter vi stått och glott på lite bilder i hennes mobiltelefon.

"jag skulle ha sex med dig även om du var helt dum i huvudet"

Alltså det kanske låter lite fel ovan kommentarer men låt mig förklara.

Alltså kommentar 1 - jag ville säga att tjejen blev bra på kort! Det var ju en komplimang ju!

Alltså kommentar 2 - jag ville säga att jag inte bara gillade tjejen som person utan även att jag tyckte hon var snygg. Fan vi hade stått och grabb garvat halva kvällen och jag liksom ville bara lyfta fram att hon var mer än bara rolig.

På kvällen så blev det sex! Det är alltid kul när man är full som ett hus!

Jag fick upp den stoppade in den och sen minns jag inte så mycket. Hon fyllde i resten på morgonen. Tydligen så hade jag filat på henne i 10 minuter och sen dragit mig ur och sagt "nu får fan du jobba lite också" sen lagt mig på rygg och hon klev på. 2 minuter senare somnade jag, under akten.

Normalt sätt hade jag ju med en intensiv blick och lätt fragda runt munnen förnekat allt och hävdat att hon ljugit. Men den här gången så sänkte jag blicken och bytte samtalsämne.

Varför undrar ni? Jo för på morgonen när jag vaknade och gick för att kissa så upptäckte jag att kondomen satt prydligt och stadigt på min stora svarta fasa. Tilläggas bör väl att kådisen var lika torr och tom på insidan som efter en bartömning. Ja faktiskt så verkar det allt som jag kan ha somnat innan the job was finished.

Ja så kan det gå.

Det som förvånar mig mest dock är att donnan i fråga verkar gilla mig lite trots allt. Har hon förlorat ett vad eller whatz upp with that? Positivt dock är att om/när det blir repris så lär jag inte bli sämre i slaffen än sist.

Missförstå mig rätt nu. Hon lär ju haft skitskönt så länge jag var vaken. Det jag hoppas på bättring på är ju så klart för min egna njutning. Jag är givetviss concerned för min egna skull, jag förtjänar att komma.

Well som sagt åter till ursprungsfrågan, hur kan en sån kanon kille som jag förbli singel?

Bizzart bizzart, ett tecken på att världen håller på att bli galen.

/D

5 comments:

Anonymous said...

det är bara att buga sig djupt för allas vår hjälte dante och säga "we're not worthy!"

känsligt ämne det där verkar det som. mitt ex knäckehäxan lyckades aldrig riktigt förlåta mig den gången jag somnade under akten med henne och hon var tvungen att väcka mig eftersom jag snarkade så förfärligt. lite svårt att slingra sig ur den. och jag kunde inte ens skylla på att jag var full. jobbigt...

Anonymous said...

haha, dante! den här slår det mesta! gissar att ni inte skall träffas igen, eller..? :)

Dante said...

Syra - Att vi är så trygga och känner oss så hemma med dajten i fråga att vi kan somna tryggt i hennes armar är ett ömhetstecken.
Det skall dom ta åt sig av tycker jag.

Tone- Klart vi skall träffas igen. Hon är ju värsta snygga och cola tjejen ju! jag räknar kallt med att hon diggar mig. jag är ju drömkillen ju! Fan det värsta tjejer vet är väl efter man sexat att killen ligger och myspratar i timmar om ditten och datten. Sån är ju inte jag. in ut sova och snark. Sånt tror jag tjejer gillar.

/D

Anette said...

Hahaha, Dante..nu har du verkligen nått toppen! Och tack för skrattet. Om inte mina nya kollegor tyckte jag var konstig tidigare så tycker dom det definitivt nu. Och inte kunde jag förklara varför jag skrattade heller. Här pratar man inte om sex. Fasen, man får ju knappt ha sex utan att böta... ;)

Dante said...

Net - Böta för sex känns som något som snart kommer hända mig.