Monday, March 26, 2007

Våren är här

Så var måndagen här och den börjar till och med sakta men säkert lida mot sitt slut. Idag har jag varit i gbg och är nu på väg till sth efter helgen i malmö. Ja ni observanta vet ju att måndagar är squashafton men mange har ju givetvis avbokat matchen. Efter hans setvinster så lär han väl aldrig vilja spela med mig mer. Pussy.

I övrigt så är våren här!

Jag gillar våren. Våren är det som skiljer agnarna från vetet. Att vara deppig på vintern är inge svårt. Fan vilken jävla happy-go lets dance älskande lirare blir ju lite småledsen över mörker slask och strumpor på sig i sängen. Det är skitsvårt att hitta dom där riktigt cyniska bittra jävlarna då, ni vet lirarna som är sura på nyårsafton och princip slår folk på sin födelsedag. Det är så lätt att man hittar en själsfrände som man tror är bitter och bra och hepp så får han tag i en unreleased 12a med the waterboys eller så får han hugg på på ett par bröst så är han lika lycklig som ett barn på julafton. Sådan människor kan man ju inte vara vän med.

Därför gillar jag våren. Folk som är bittre och sura på våren är bra människor! Det krävs sin man att vara sur när tjejerna börjar börjar visa hud.

I övrigt så var det en soft helg, riktigt skönt att vara hemma lite faktiskt. På lördagen var det en stilla utgång med tant Suss trevligt trevligt på min ära.

Nu skall jag sluta surfa och kolla på hardcore porr på datorn så tanten bredvid mig som sitter och sneglar på min burk får en hjärtattack. Det kan hon fan ha. Kärringen äter bananer gamla ruttna bananer fan vad dom stinker. Jag är så nära ett falling down happening nu.

Adjö

/D

3 comments:

Anonymous said...

TANT????????


Baah

Anonymous said...

Haha ja sådana som kan hålla uppe cynismen på våren är värda en medalj.

Dante said...

Sus - Ja på samma sätt typ Isabella Scurpco är en tant ;-)

Anna - Att vara så ung som du och behörska bitterhet och cynism bådar gott inför framtiden.

Du kan bli bra! ;-)

/D