Thursday, March 15, 2007

Jag är en vinnare, fast endå inte.

Det förvånar mig att så många av er som läser denna blogg ej följer med i övriga media. Jag har fått frågor om hur det gick i matchen i måndags, jag har medvetet ej redogjort för detta eftersom jag utgått från att ni sätt mina segerintervjuer i SVT och alla större morgontidningar men men jag får ge en kort rapport.

Ni som läste förra veckans rapport såg ju att Magnus var upprörd över att bollen var fel för honom… Ja precis bollen var fel. Så nu fick han välja boll så det inte skulle bli något tjafs och gnäll.

Ja han valde boll och det gick ju som det gick, en jämn match men trots allt en klar seger (utan setförlust) för er hjälte, Dante. Mange skyllde efteråt att han var förkyld och krasslig. Han var så pass krasslig att han på tisdagen gick och tränade bodypump på gymmet. Bless him stackars sjukling. Själv spelade jag med mitt högra ben brutit och ebolafeber, men jag klagar inte för det.

Igår var det ju onsdag. Jag har ju haft en mindre lyckad tradition på onsdagar. Igår var det ju utgång men jag kan härmed meddela er att moi Dante drack 4-5 öl och var snäll och harmonisk som bara jag kan vara. Jag hade så äntligen tänkt revanschera mig och visa att jag kan sexa även på onsdagar. Så vid hemkomst så kliver jag in i duschen och gör mig vacker och kliver sedan ut i sovrummet redo för minst 4 timmar in and out för att liksom visa att Iam the man. Dock så har hon somnat. Snopet.

Jag kröp ner i sängen och känslan av stolthet som jag hade några timmar innan byttes bort mot ensamhet och jag låg där och räknade minuterna tills jag skulle väckas av snozningshelvetet.


/D

No comments: