Friday, March 23, 2007

Hemma igen

Idag är jag hemma i malmö för första gången på 12 dagar. Malmö har vett att välkomna mig furstligt genom att se till att våren är här!

Jag har tagit mig igenom squashkväll med mange utan öl, stockholmsbesök utan öl. När ni slår upp disciplin i en uppslagsbok så ser ni en bild på er hjälte Dante. Jag är fan bäst. Jag är så bra! Jag är så bra att jag ikväll sitter hemma i min sköna soffa och njuter av att lyssna på wedding present och bara chilla och tar ett stilla glas med gin.

Jag unnar mig en gammal hederlig kalsongfylla! Ni vet en sån där när man sitter i kalsonger dricker gin ur en teamugg samtidigt som jag lyssnar på musik spelar poker och framåt småtimmarna kommer jag se på internetporr och somna utan att torka av handen. Härligt!

/D

No comments: