Thursday, March 08, 2007

varför?

Så öppnade jag ögonen, allt snurrade jag var skräckslagen röster och miner från igår flashade förbi och jag insåg att jag igår blev för full igen. Jag vågade knappt lyfta på täcket men till slut så gjorde jag det där låg den min 45 cm stora svarta fasa ståtlig stolt men framförallt naken. Jag hade mao den goda smaken att ej försöka mig på fyllesex. Jag kände mig lätt stolt, jag må ha varit för full ja må ha gjort bort mig men jag upprepade i alla fall inte misstaget från förra veckan. Med ett glatt skutt hoppade jag ur sängen och planterade min fot på en kondom, en använd kondom, en kondom som var tom på minidantes. Min värld rasade ihop jag ville bra krypa ihop på golvet och gråta.

Min kära, vad jag nu skall kalla henne för, passade på informera mig att jag iofs var hård och ståtlig igår men liksom principvägrade att komma. Sen när jag somnat, under sexet igen, så hade hon tagit av mig kondomen. Hon sa även att hon hoppades att mina minnesluckor från gårdagen skulle bestå, för min egna skull. Sen vände hon sig om och somnade om. Och jag gick till jobbet lätt skakad lätt äcklad av mig själv.

När jag var singel så skyddades jag av mina minnesluckor, när jag var singel så kunde jag supa mig själv snygg och snäll och trevlig. Nu när jag har någon som kan fylla i minna minnesluckor så ser jag vilket as jag är.

Rannsakar jag mig själv så är jag en okej pojkvän när jag är nykter, jag är en ok pojkvän mellan 0-7 öl. När jag kör +10 öl och drinkarna överstiger 5-6 stycken ja då är jag ett as helt enkelt.

Normalt sätt så hade jag ju betett mig moget och vuxet och bara bytt mobilnummer och flytta till en annan stad och börjar om från början. Men detta kan jag ej göra i detta fall beroende av två anledningar:
1- en veckas kläder, bla mina favoritstrumpor, ligger i hennes lya
2- jag tycker så jäkla mycket om henne

Så jag ringde magnus för att fråga om råd eftersom, innan han blev tråkig och vuxen, var ett as när han drack och trots detta behöll sin tjej under alla åren.

Hans råd var tydliga men ej så bra.
1. Ta reda på vilka konsekvenser ditt agerande kommer ha långsiktigt
2. Sup henne full och hoppas att hon blir ett ass

Jag vet inte om dessa råd kommer ge mig dom svaren jag vill. Jag får helt enkelt slinka dit ikväll med ågren och bara be om ursäkt för att jag är som jag är. För en gång skull vara rakryggad!

Eller så säger jag att allt är ett test för jag vill se att hon verkligen gillar mig på riktigt. Den riktiga Dante gillar ju inte sprit utan trivs bäst i skogen och på museum.

Vi vår se vilket av alternativen jag kör.

Oavsett vilket alternativ jag kör så kommer jag köra ett Notting hill citat, om än aningen modifierat. Det får räcka.

After all... I'm just a boy, standing in front of a girl, asking her to love him.

Sen skall jag inte dricka något ikväll.

Det kan funka

/D

2 comments:

Anonymous said...

åk till ikea. de har lösningar på många problem.

Dante said...

tjejen - Ikea är ondska. God korv men ondska