Wednesday, March 28, 2007

Dricka eller inte dricka, det är frågan

Igår hade jag världens bästa gympass. Jag var med en grabb från jobbet som är gammal PT på sats. Han kunde sin shit och var krallig som fan. Han verkligen körde skiten ur mig. Jag fick sån grym pump!

Idag skall jag träna igen. Problemet är att snubben säger att jag måste lägga ner med spriten på vardagarna. Ja och ikväll är det utgång med jobbet och vi skall se på fotboll och dricka bärs. Just nu känns det som en självklarhet att jag ej skall drick utan jag skall träna som en blådåre. Men jag vet att jag är en ölslampa och jag har noll disciplin, jag känner mig orolig. Det är lite synd att det är kollegorna jag skall ut med annars hade jag kunnat knarka. Typ lite amfetamin så hade jag bränt fett också. Kanon!

För övrigt har jag spenderat min första natt i soffan hos nya tjejen. Starkt jobbat faktiskt! Normalt sätt brukar det dröja något år innan jag blir utsparkad dit. Men med min naturliga charm så är jag alltså redan där. Kan bli bra det här.

Håll tummarna för att jag håller mig ifrån djävulens dryck ikväll!

/D

2 comments:

Anonymous said...

härligt! vad lyckades du göra för att få dig en sådan kunglig behandling inatt? somnat under akten igen?

Dante said...

Syra ! Long time no see! Hur går bilen? fan vilket fint väder idag! Och what about linköpin, skall dom verkligen ta sig till sin första final?

vi hörs.

;-)

/D