Thursday, March 08, 2007

Hurra!

Från att ha gått från en inte så cool kille till en nästan respektabel person på under 24 timmar. Hur gör Dante tänker ni?

Jo Dante går till chokladfabriken och ber att få en askchoklad anpassad till en tjej vars snubbe varit fylleodräglig, dock inte otrogen stor storlek på asken. Expediten plockade fram en lagom stor ask. Sen införskaffades 18 bitar sushi. Sen var jag trevlig nästan hela kvällen! Hepp så lätt.

Chokladen verkade rätt populär tror nästan man hade överlevt större snedsteg i och med att asken då blir större.

För övrigt så firar jag internationella kvinnodagen genom att ej slå någon av mina kvinnliga bekanta. Känns rätt att jag drar mitt strå till stacken.

Sportspegeln så adjö.

/D

uppdatering nu kom damen hem och ville ta en öl på lokala haket. Kan bli jävligt spännande det här.

2 comments:

Anonymous said...

Karatefylla *klapp klapp klapp*

Sup ner dig rejält på den lokala bodegan, nyp alkis-Pirkko i hängröven och hela den biten. Chokladfabriken är öppen i morgon också ;)

Bra att du gjorde som jag sa.
Du behöver inte ge mig credit i bloggen, så humble är jag, riddar Magnus

Dante said...

Mange - Jag var jäkligt nära att beställa in en planka och sen dra i mig 7-8 stöl innan jag gick på hallonshotsen.

Sen stå och gnugga mitt kön mot någon bartender. Men som sagt jag tog ditt råd!
"Gör sånt när inte tjejen är med, funkar klockrent för mig"

Thx man!

/D