Friday, March 16, 2007

En bra start på dagen!

I natt vaknade jag upp och skrek. Inte ett sådant gud-vad-skönt-hon-förför-mig-i-sömnen-skrik utan ett fan vad jag har ont skrik. Jag fick en fruktansvärd kramp i vaden. Det gjorde så grymt ont, jag skrek som en 3 åring, föga manligt. Mina ack så fina smalben som normalt sätt ser ut som jag har ett par rugbybollar innanför skinnet ser nu ut som jag har en basketboll istället. Det ser skumt ut och gör fortfarande ont som fan.

Så mao så var starten på dagen inte helt klockren.

Inte blir den bättre över att jag tvingas dela stad och gator med massa ljusskygga töntar. Jag gick till jobbet strax innan 9 i morse, visst var det lite sol och så men inte fan var uv strålarna så starka att det motiverar att typ var annan idiot finner det lämpligt att dra på sig dom största solglasögonen i världen på sina översminkade fuck of faces. Det ser riktigt jävla bizart ut, tjocka jackor ala sumobrottare och glasögon stora som en mindre bil. Slutligen så har jag noterat det bizzara modet att ha på sig tajta jeans med sina boots utanför jeansen och ett par långa strumpor som sträcker sig en bra bit ovanför bootsen. Whats up med that? Fan småsnorisar från daghemmet blåklockan klär sig fan mer stilrent.

Så lätt irriterad så kommer jag in på kontoret och så är det någon jävla svenne banan som satt på radio rix. Vem och varför lyssnar på radio rix? Jag har nu beordrat ett omedelbart byte av radiokanal samt hotat med sparken till det ljushuvud som sätter på den pisskanalen igen. Alltså jag har inga problem med radio rixlyssnande stefan och krister skrattande nollor, nu ljög jag dom skall ha spö, men dom får gärna lyssna och se på skiten så länge dom gör det i sin fucking husvagn på skrea camping a long fucking way från mig.

Kan bli en bra dag det här.

/D

4 comments:

Anonymous said...

Jag vet ju att du ar en ung och frash kille men... om du har varsta ont i vaden och fortfarande ar svullen (och inte har fatt ett slag eller spark) kanske du skulle kolla upp det. Det kan vara en blodpropp...

Anonym gladejespridare

Anonymous said...

din utläggning om stockholmare och solglasögon är en bokstavstrogen kloning av alex schulmans "krönika" från dagens punkt.se

ligger ni med varandra?

Dante said...

Hej kära anonym gladjespridare - Du skrämde mig! Det har googlats om blodproppar i helgen dock så försvan smärtan och vaden är helt återställt igen. Skönt att även mitt läkkött är lika perfekt som övriga mig ;-)

Tjejen - Nu har vi kanske olika uppfattningar om bokstavstrogen kloning men att skriva om sol och solglasögon frammåt vårkanten, tja det händer.

Varför vill alltid alla x tjejer veta vilka jag ligger med? Skall du skicka "stackars dig" vykort till dom ligger med dig eller? ;-)

Anonymous said...

Vadontet kan vara kramp p g a vätskebrist. Det händer mig ofta efter alkoholrelaterade kvällar, eller när det är varmt.