Wednesday, March 14, 2007

Jag har en ny! Igen....

Sen jag och min stora kärlek gick skilda vägar så har jag famlat i ett oändligt mörker. Livet har liksom saknat mening och jag har försökt trösta mig med sprit och droger. Successivt har jag insätt att enda sättet för mig att må bra igen är att hitta ett substitut, hitta en ersättare, hitta någon som kan fylla den gamlas skor.

Jag har testat jag har försökt! Jag har fallit tillfälligt, för stunden varit lycklig och känt att allt varit bra men så kommer känslan tillbaka, den gamla var bättre. Jag vet att många tycker att jag blivit slampig och lösaktig som blint kastar mig in i nya relationer var och varannan vecka. Men jag hade perfektion innan, jag hade den fantastiska kombinationen med ett vackert yttre och ett underbart inre. Varför skall jag nöja mig med något annat?

Så jag har bytt och bytt och bytt testat vänt och vridit och klämt, varit förälskad och sedan få den känslan att bara dö. Senaste 7 månaderna har jag haft 4 stycken som jag har blivit seriösa med, om man skall räkna kortare relationer ja då är det tvåsiffrigt. Fy fan jag känner mig nästan slampig.

Igår avslutade jag med min senaste kärlek. Det var några intensiva månader och jag tror vi båda trodde det var för alltid. Men icke så. Igår så tror jag att jag hittade rätt. Igår kände jag känslan av pirr imagen och vill ha känsla. Jag kopplade in all min charm och nu är vi ett!

Iam happy! Så happy över min nya mobil.

/D

7 comments:

Anette said...

Hahaha, you had me fram till sista raden...hahaha.

Så, vad bidde det för nåt den här gången?

Dante said...

net - Hehe ja iblan är jag lurig.

Det bidde en nokia 8800 snygg och väldigt tjejig. Precis i min smak ;-)

/D

Anonymous said...

det är ju precis samma story som den om soffan. du är so has been.

Magnus said...

Ah... Trodde att du hade bytt ut de där rostiga kallingarna, men first things first tydligen.

Dante said...

Tjejen - Jag är en gammal has been, jag vet. Mina tricks och storys funkar inte längre på er gamla rutinerade kit kats. Varför tror du jag dejtar småtjejer egentligen? ;-)

Magnus - kallingarna där har vi ett ord som bör avskaffas. Finns det något fulare ord?

Fan dessutom påminner det mig om hur glömde dina kalsonger i måndags och gick nude under dina byxor. Lätt obehagligt endast ett tunt lager tyg som skiljde mig och din ostkuk ifrån kontakt.

Brr

/D

Magnus said...

Att gå commando (utan kalsonger) är en smula edge/vanskligt/Lou Reed när man som jag har lår som går ihop (en eufemism för att de är feta). Det sliter på byxorna varvid håligheter bildas.
Hade inte jag haft konstant tjackballe kunde det (om byxorna vore trasiga) i ett obevakat ögonblick kunnat smyga upp en kopparsnok och nosat på din kyckling/bacon-sandwich.

Anonymous said...

You write very well.