Thursday, December 28, 2006

God Fortsättning!

Så var då julen över! Som alltid var det mysigt och trevligt. Dock är det ju knappast något hot bloggstuff precis att berätta att jag åt si och fick så bla bla.

Kul att träffa familjen dock, jag är äldst av 3 syskon och är nu den enda som inte har gift, mig eller förlovat mig eller köpt hus eller har hund. Well lillebror brås väl i alla fall lite på mig som för knappt ett år sedan bröt sin förlovning. Men han har givetvis gjort en strålande comeback med ny tjej och nyköpt 3a i stan. Och där kommer jag! Hej jag heter Dante det har precis tagit slut med min tjej efter 4 år tillsammans och jag har precis blivit av med mitt körkort, igen, har vi något att dricka hemma?

Helgens händelse måste dock vara att Lillasysters2 gigantiska hund på 35kg och jag fann varandra (inte lillasyster1 hund som jag passade i somras). Hunden är en valp på 1 år och liksom inte börjat förstå att han är en hanhund vilket dom flesta hundar hajar kring 8 månaders ålder. Han sitter ner och kissar och han juckar inte mot något.

Well efter vi hade busat och småbrottas i soffan så kom det, han hoppade på mig och ville jucka. Yes det är den magiska egenskapen jag har. Valpen Ricki kom till Onsala som en sittkissare osäker på sig själv sina hobbies och mådde helt klart dåligt, men han lämnade Onsala som en man, en hane som plötsligt insåg att livet faktiskt består av kissa mot trän, knulla och äta. Jag är stolt att Ricki valde mig som en förebild!

Eller så kan man se det som så att jag får fram hanars manlighet och väcker deras sexlust.

Årets julklapp är signerat tjejen som gav mig en 500gig externhårdisk så nu laddas det upp musik och säkerhetskopieras det hemma hos Dante.

Årets antijulklapp världens största kokkärl "Jättebra att ha när du kokar saft eller sylt" signerat min mor. Just nu känns det som jag är rätt långt ifrån storkok på saft till fruDante och DanteJR och DantetheThird. Ett paket kondomer och en tjackspegel hade suttit bättre.

/D

2 comments:

Anonymous said...

majgadd, vilken typisk mamma-present!! haha, skrattade gott...saft, liksom, när gör man det!?!? alldeles för många vuxenpoäng för att göras innan man fylld 44 eller "råkar hat fått" 5 kids på kort tid ellernåt...
gott nytt år!

Dante said...

Gott nytt år på dig tone! jag vill dock lyfta fram att saftgrytan står i boden hemma hos föräldrarna eftersom jag inte kunde ta med mig grytan på tåget. Mao så är jag fortfarande ung ;-)

/D