Monday, December 11, 2006

Det finns änglar!

Nu sitter ni säkert och undrar vad jag har hållit hus och hittat på. Typ tystnaden måste betyda att Dante varit och festat i CPH dragit kola och fått blåsjobb från porriga bruneter och nu ligger han hemma med sin bakisångest och orkar knappt andas.

Men så har det inte varit. Den bistra sanningen är att jag har gjort absolut noll prylar i helgen och att blogga om hur jag ligger i sängen och sover för att sedan gå till soffan och chilla, tja det blir rätt trisst.

Det är inte ofta jag blir utråkad men i helgen så gjorde jag ett försök att bli utråkad och jag lyckades nästan. Born to be a lacy git är jag. Men jag skall villigt erkänna att nu kliar det i öl och drinktarmen.

Idag på eftermiddag så får jag ett mess typ "ring mig om du vill ha en lägenhet" från en lirare jag aldrig pratat med. Ja ibland är världen så här god. Helt sjukt! Hur kan folk vara så där snälla liksom? Fan jag får värsta ågren hur tackar man för en sån pryl, en dunk i ryggen och en biobiljett, middag, bira alltså va fan vad gör man? Well flavour of the day är Fröken S shit vad hon rockar!

Det riktigt roliga i det hela är att lyan i fråga ligger typ 2 minuters gångväg från där Mange bor och typ 5 minuter från Paddington som är en skön english pub. På paddington har det ölats en del genom åren och en och annan quiz kväll har det blivit också. För övrigt så hade Mange martin och jag hade en skön fylla för 2 år på paddington som resulterade att vi blev utslängda. Ni som känner till paddington skall veta om att det är en bedrift att bli utslängd från ett sånt hak som paddington.

Ibland önskar jag att jag var en fluga hemma på manges vägg när han breaker för donnan sin att hans alkis polare från CPH nu skall flytta till götet och typ bo i huset brevid. Det kommer bli bra.

Fan det enda bruna i det hela att jag nu helt plötsligt får tokångest över att lämna malmö och tjejen, Fan vi hade ju det så jäkla grymt kul ihop! Men men bättre att vi är bra pals och bor isär än att vi bor ihop och går och skaver på varandra och hon typ börjar hata mig för jag är ett asshole. Men tjejen kan inte du hänga med till Göteborg så vi kan vara särbos lite närmare varandra! Fan du behövs i quiz laget liksom.

/D

ps martin nu får du komma hem från kinesien och hjälpa mig flytta!

5 comments:

Anonymous said...

ojoj, grattis med lägenhet i götet, och välkommen hit! av rädsla för vad galen du kan göra med stan flyttar jag nu när du kommer... :)

Anonymous said...

Men näääääääääää!
Hur ska nu Malmö överleva?
Vem ska jag träna med?
Va?Va?Va?

Det har var brunt, Danne, riktigt jävla mörkbrunt!

Och så gissar jag att det inte är jag som är the flavoure of the day?! ;)

Anonymous said...

haha jasså "vi" blev utslängda...
Mange och jag satt och diskuterade om Skagenmålarna var bättre än Halmstadgruppen när du kom och välte hela bordet och började skrika om att vi skulle göra böghög på golvet.

Anonymous said...

Ut med det gamla och in med nya :)

that's the way it goes..

Varför kan man inte skriva som blogger till dig? vad har du gjort?

/PUMAN the only one :)

Dante said...

Tone,

jag börjar givetvis söka jobb i Norge. You wont get away from me ;-)

Sus - Du är alltid flavour of the day!

Sampath - Vi diskuterade detta för något år sedan och vi alla, ja även mange kom fram till att allt var ditt fel.

Sen du åkte till kina så har inträffat noll skandaler. Du var the bad apple.

Puman - Klart man kan skriva som bligger till mig. Du måste bara säga det hemliga passwordet samt skicka porriga bildet till mig först ;-)

/D