Wednesday, December 20, 2006

Its a ding-ding värld

Om ni dejtade ett lammkött som var typ mer än 10 år yngre än er själva och det senare visar sig att hennes pappa (som hon ej växt upp med) är väldigt likt hur du själv ser ut. Skulle ni bli oroliga då? Alltså det är en kompis som undrade detta.

Kompisen tycker för övrigt det är kul att lammköttets föräldrar och han är mer jämnåriga en vad han är med lammköttet. Kanske läge att ringa tv3 och höra om kompisen kan vara med i en ding-ding värld.

I övrigt så har Dantes mailbox fullkomligt blivit översvämmad med frågor om hur jag prioriterar från min 100 gig musiksamling att endast välja ut 2 gig med musik till min mp3 spelare. Givetvis så kommer en saklig och grundlig genomgång om detta inom kort.

För er som handlar er musik på reabackarna på bensinstationer eller äger mer än ett album av absolute Music så är det bara att ta rygg på mig så kanske ni en vacker dag blir lika härligt sköna och rätt som jag är.

/D

No comments: