Friday, January 12, 2007

Jag är slut som artist.

För några år sedan var jag en rätt så kul kille som drack sprit och knarkade och var en allmänt skön snubbe. Nu är jag bara en 33 årig has been. Jag är inne på min andra GT och ser på Lets Dance. Ja fy fan vad patetiskt. Jag får sån ångest av att skriva detta inlägg och bekänna mitt förfall att jag blir alldeles svettig. Det kan också vara den 42 gradiga febern jag har. Ursäkter ursäkter jag vet, men jag är medveten om att inget ursäkter mitt beteende nu.

Säg efter mig! Dante du skall ställa dig i duschen gå ut och dricka öl och nypa tjejer i rumpan.

/D

2 comments:

Anonymous said...

Vafan, Dante. Du har ju redan sugit i dig ett par GT och tittar på välsvarvade spiror som dansar samba. Sedan har du resten av kvällen på dig att tugga hormontillskott för noshörningar och gå ut och klappa brudarna på baken som alla dom andra tjurarna. Du är inte patetisk, du hämtar bara inspiration :-)

Patetiskt är däremot att sitta hemma nydumpad med makroekonomiboken i knät och ha ångest för lördagmorgonens tenta.

Gör mig nu stolt och ta en helkväll på stan så att jag några kul löpsedlar att läsa imorgon på väg till skolhelvetet...

Dante said...

Samurajen - Jag lyfter på min hatt! Inspiration vilket vackert ord! Och så rätt du har. Nu med några Gt i magen och lite grym musik i stereon gör ju att det känns som att bira på stan är ett måste.

Jag skall dricka en skål för dig, kanske tre till och med.

/D

Ps tenta på en lördag, borde fan förbjudas. Lycka till