Wednesday, January 03, 2007

Hungrig!

Det är tydligen vanligt att bloggare drabbas av "bloggdöden" dvs dom vet inte vad dom skall skriva och så blir det tyst. Ibland önskar jag att jag hade drabbats av denna bloggdöd men näää istället så skriver jag en massa strunt onödiga prylar men framförallt, som komma skall, väl intima och lätt äckliga inlägg.

Så här är det, sedan nyårsdagen har jag mått rätt kasst febern är ju gone men jag har en mage som jag inte är sams med. Efter jag ätit eller druckit så dröjer det 10 minuter innan det börjar göra ont i magen den liksom blir alldeles kall, dock finns det bot för detta och det är att besöka little boys room, där det jag inmundigas strax innan rinner ut till ett ljud likt ett vattenfall.

Det är ju lite störande faktiskt men jag är en glaset är halvfullt människa och eftersom jag inte tappat min aptit för fem öre så passar jag på att äta mycket och ofta och onyttigt eftersom maten endå dör porslinsdöden snart. En ytterligare bonusfaktor är ju att jag måste gå ner i vikt eftersom inget jag äter eller dricker verkar stanna kvar. En nackdel är att jag är lite trött och får ont i huvudet rätt lätt. Men å andra sidan så har jag ju en del att ta av så det lär ju dröja några sekler innan jag dör av näringsbrist.

Som sagt glaset är halvfullt inte halvtomt.

/D

No comments: