Thursday, January 25, 2007

Bilden av en förlorare

Först och främst vill jag tacka för alla gratulationer jag har fått. Det värmer! Blommorna står i vatten tackkorten uppklistrade på väggen.

Så äntligen kommer då bilden av förloraren. Han ser alert ut, han ser pigg ut, han ser ut som ”nu jävlar” det var alltså innan matchen.



För er som vill ligga med Magnus sätt in 100kr på mitt konto så förmedlar jag kontakt.

För övrigt så klarade jag mig helt från träningsvärk. Vilket jag ser som ett tecken på hur oerhört vältränad och atletisk jag är. Jag hade iofs lite ont där bak, det känns som något har smiskat mig några grader mer än kärleksfullt på rumpan

I går var jag ute och åt en god middag och drack öl, vin och gin tonic med en gammal kompis. Det var ytterst trevligt. Jag skall ha en eloge att jag vara hemma i så pass god tid som jag var, jag är ett föredöme för alla ansvarsfulla individer. Det som förvånar är att jag varit såpass bakis som jag varit.

Tja mer spännande än så här är inte mitt liv just nu.

/D

No comments: