Saturday, January 13, 2007

Jag har ej givit upp

Igår kände jag mig lika spännande och sexig som en bajjamaja dag 3 på Hultsfred. Men jag tog tag i mig själv och agerade. Jag skall ju inte slå på stora trumman och få det att låta som jag gick ut och drack helrör och var härlig, för det var jag inte. Men jag ställde mig i alla fall i duschen och gick ut vid 12 tiden och tog 4 öl.

Det låter inte som mycket men jag vill poängtera att en sämre/bättre människa hade satt på lite tea krupit ner i sängen och läst en god bok innan det var dags för sin 8 timmars sömn så man orkar gå upp med tuppen och gå på skogspromenader. Men jag som sagt trotsade orkan regn och rusk och framförallt min förkylning och gjorde en insats ett försök att hitta tillbaka till mig själv. I dag har jag huvudvärk. Typiskt att det bli min belöning när jag försöker så här hårt.

/D

No comments: