Thursday, January 24, 2008

Jag är en fin människa

Så i natt någon gång landar lönen på kontot. Denna månaden har jag haft ont om pengar så här på slutet, en mycket skum och inte alls trevlig upplevelse.

Men vad kommer bästa Dante göra med alla sina pengar undrar ni? Kommer Dante att skänka pengarna till Greenpeace eller amnesty eller till barnen i afrika? Vilken välgörenhet kommer Dante att engagera sig i denna månad?

Nu skall vi se vilka av er som är smarta här.

Se på denna bild.



Och läs detta inlägg.


Ni som svarade barnen i afrika ni svarade fel, ni som svarade att dante kommer idka välgörenhet på sig själv ni har däremot vunnit.

jag är en fin och inte alls en ytlig människa.

/D

8 comments:

Anonymous said...

Nu fattar jag ingenting. Säg inte att det gått sönder igen????

Dante said...

yes blingen skosnöret från i sommras för 600 pistoler har gått sönder igen. Tjooo!

Jag kryper väl över 5000 kr strecket nu på vad det där satans kukhalsbandet har kostat mig.

Får jag ligga mer för jag har det? skulle inte tro det.

bittert.

/D

Anonymous said...

Tack för tipset Dante, jag ska leta upp all befintlig alkohol i lägenheten ^^

Anette said...

Jag kanske ska ta tillbaka det GJ-halsband jag gav till "exet" i julklapp och ge till dig istället - du skulle uppskatta det mer än vad han verkar göra. Han satte pliktskyldigt på sig det när han fick det men sen åkte det nog ner i en låda för det fanns inte att skåda när vi sågs i veckan. Jojo, där får man för att man ger dyra presenter till en karl som man inte ens längre dejtar.

/A.

PS! Tror ni jag fick nåt av honom? Nope. Inte ens ligga fick jag göra. Otacksamma karl! ;)

PS2! Horhub. Det var den word verification jag fick för detta inlägg. Hmmm...jojo minsann. Hahahaha... ;) Sorry, jag vet. Min humor stinker...

Dante said...

Anette - Jag blir chokad!

A) en kille som inte tar tillfället i akt och idkar kärlek med en sån pingla som dig.
B) en kille som inte uppskattar GJ smycken.

Slutsats killen är galen helt enkelt. Skandal!

tala om vad han bor så gör jag inbrott i hans lya och länsar hans byrålåda och roffar åt mig GJ smycket jag vill ha!
/D

Anette said...

Dante,
Jag ser det som så här - hans förlust. Jag roar mig på annat håll istället ;))

Du får ta och pallra dig hit till Singan om du ska roffa åt dig halsbandet. Risken är väl bara att du i din jakt blir alldeles väldigt distraherad av alla vackra tjejer som finns här. Men det är det kanske värt ;)

Dante said...

Anette -

Med lätt rodnande kinder så sitter jag ju och läser om dina äventyr ;-)

Men alltså jag är väldigt nära att kasta en mini fatwa på dig. Du får mig att känna mig helt talanglös. Du fixar dejter på löpande band. FÖr mig är det typ lättare att simma till usa än att hitta en okej date. jaja.

Well jag kommer över ögonabums det låter onekligen rätt trevligt där ;-)

/D

Anette said...

Dante - Om dom äventyren du läser om får dig att rodna så undrar jag vad dom som jag inte väljer att berätta skulle ha för effekt ;)