Thursday, January 03, 2008

Åldras äger!

Ni mer observanta kanske har noterat att jag ibland kan reflektera över det här med ålder, att jag inte alltid välkomnar åldrandet med öppna armar, ja man kan nog sträcka sig så långt och tillstå att jag har en lätt åldersnojja. Men idag så slog det mig att det finns något positivt med det här med ålder! Det nu har uppkommit en ny anledning för mig att bli nobbad av tjejer.

Ja när man läser det så kanske det inte låter så roligt att få en liten 21 åring med babyhullet i bestånd och med fräscht uppåtpekande bröst att be mig dra åt helvete på en krog med orden ”stick farfar” men samtidigt så ser jag att det är klart att föredra att bli nobbad på grund av min ålder framför att bli nobbad för jag är fet ful och dum.

Ni ser nu tänker jag positivt! Åldras rules

Det kommer bli ett bra 2008 för farbror Dante

/D

2 comments:

Anonymous said...

Du Dante, vad glad jag blev att mitt inlägg kunde hjälpa någon att förfina sitt tjejraggande lite!

Men är din stolthet bara 65 cm? Nu blev jag besviken, jag hade minst väntat mig 83! ;/

Slänga choklad?! Är du helt tappad bakom en vagn? Det gör man bara inte... lägg undan chokladen, jag ska ner till Malmö i februari, jag kommer och hämtar den då!

Dante said...

Petra - Jag tog till mig ditt inlägg och är nu nästan perfekt. Tyvär så packar jag då bara 65 cm stor svart fasa så jag får endå inte ligga. Bittert

/D