Friday, January 18, 2008

Idag är jag stark

Ungdomar! Dagens boktips från er coach och husgud Dante är att läsa er Outlook kalender mer noggrant innan ni sätter er ner och börjar dricka rusningsdrycker.

Igår var jag i Göteborg och fick väl i mig en och annan kall öl och några drinkar, det var bra och en trevlig kväll. Tills det slog mig fan jag har ju möte i Malmö kl 09.00. Det var bara att gå upp kl 06.00 kamma mittbena och pallra sig ner till Malmö. Idag har jag varit trött. Jag har inte ens orkat fyllebajsa eller ägna mig åt självbefläckelse, ja då förstår ni hur trött jag varit.

Ikväll har jag suttit hemma och sätt på Lets Dance och halvsovit tjooo. Nu börjar jag piggna till känns skönt att lite lagom tills jag skall sova så kommer jag vara aspigg.

Heja mig

/D

2 comments:

Anonymous said...

Jag lider med dig dante! Själv sitter jag och lider alla bakfyllans stora kvaloch ska iväg till skolan snart för att vara en duktig student. Skriver du ett hyllningstal om mig till min begravning?

Dante said...

Petra om du tog dig till skolan fast du var bakis och till råga bara några dagar efter din stora tenta ja då är du värd alla hyllningstal som finns i världen.

Helt otroligt starkt jobbat om du nu tog dig till skolan vill säga ;-)

/D